Wie o wie kan mij vertellen hoe ik de voorvork van een Cannondale loskrijg?
Ik wil namelijk het rubber van de Headshok vervangen, maar kom niet verder dan de stuurpen verwijderen en 'het frame los te draaien'. Vervolgens krijg ik het frame niet over de 'rand' getild.
losmaken voorvork Cannondale
Quoten: Origineel geplaatst door Camiel op 13 Juli 2006
Ik wil namelijk het rubber van de Headshok vervangen, maar kom niet verder dan de stuurpen verwijderen en 'het frame los te draaien'. Vervolgens krijg ik het frame niet over de 'rand' getild.
Een fatty vork? ik geloof dat je zelf weinig met deze vorken kunt en je LBS dat moet laten doen...
Een fatty vork? ik geloof dat je zelf weinig met deze vorken kunt en je LBS dat moet laten doen...
Al ik mij niet vergis kan je de vork met een rubber hamer naar beneden slaan, met beleid! Laat het anders aan je LBS over.
Vork zit iig met een zeer lichte perspassing in de balhoofdlagers!
Vork zit iig met een zeer lichte perspassing in de balhoofdlagers!
Mmm,
ik had al even niet op het forum gekeken, maar lekker dat je het op hebt kunnen lossen.
ik had al even niet op het forum gekeken, maar lekker dat je het op hebt kunnen lossen.