Gezamelijke Rit Utrecht- midden NL
Quoten: Origineel geplaatst door Tony op 12 Juli 2006
Hoe laat en waar verzamelen ??
Waar kom jij vandaan ?
Ik uit de Bilt, Ron Hilversum.
Als het aan mij ligt doen we lekker een rondje woensdag, ben wel erg benieuwd naar die pinarello ook namelijk.
Nog meer uit de buurt, check evt eens :
Quoten: Origineel geplaatst door BigM op 12 Juli 2006
voeg jezelf toe dan kan iedereen zien waar je vandaan komt
http://www.frappr.com/fietsforum
Hoe laat en waar verzamelen ??
Waar kom jij vandaan ?
Ik uit de Bilt, Ron Hilversum.
Als het aan mij ligt doen we lekker een rondje woensdag, ben wel erg benieuwd naar die pinarello ook namelijk.
Nog meer uit de buurt, check evt eens :
Quoten: Origineel geplaatst door BigM op 12 Juli 2006
voeg jezelf toe dan kan iedereen zien waar je vandaan komt
http://www.frappr.com/fietsforum
Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 17 Juli 2006
misschien ergens in de buurt bij Hilversum afspreken.
Prima, kunnen we een bijvoorbeeld een rondje doen langs de Loosdrechtse plassen, de Vecht, 't Gein. Ongeveer 60km, lekker rustig en mooi. Kan ook makkelijk aangepast worden, langer of korter.
misschien ergens in de buurt bij Hilversum afspreken.
Prima, kunnen we een bijvoorbeeld een rondje doen langs de Loosdrechtse plassen, de Vecht, 't Gein. Ongeveer 60km, lekker rustig en mooi. Kan ook makkelijk aangepast worden, langer of korter.
Harde wind is meestal tegen.
Is goed,Maar waar in de buurt van hilversum spreken we af mij maakt het niet zoveel uit ik ben er zo vanuit Huizen,trouwens Ron ik hoorde vandaag van Jos van Bike-Life uit bussum dat jij je fiets ook bij hem gekocht hebt, de mijne heb ik ook bij hem vandaan ik heb een Eddy Merckx Carbon met Campagnolo Record erop.
Cameraman/Editor/ HD Videoproducties.
Zannata Z45 Cyclocross
Zannata Z45 Cyclocross
Quoten: Origineel geplaatst door Tony op 18 Juli 2006
Is goed,Maar waar in de buurt van hilversum spreken we af mij maakt het niet zoveel uit ik ben er zo vanuit Huizen,trouwens Ron ik hoorde vandaag van Jos van Bike-Life uit bussum dat jij je fiets ook bij hem gekocht hebt, de mijne heb ik ook bij hem vandaan ik heb een Eddy Merckx Carbon met Campagnolo Record erop.
Misschien bij Ron thuis, of op een goede parkeerplek ergens...?
Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 19 Juli 2006
Ik zet liever niet mijn adres op Internet. Dus ik stel voor om af te speken op een plek vlak bij mij thuis. Hoek Beethovenlaan, Bachlaan. Voldoende parkeerplaatsen, en vandaar fietsen we direct het dorp uit. Bij mij thuis kan evt. ook, maar dan stuur ik iedereen even persoonlijk mijn adres. Ik stel voor om uiterlijk 19:30 daar weg te fietsen, om te vermijden dat we in het donker geraken.
Ik zet liever niet mijn adres op Internet. Dus ik stel voor om af te speken op een plek vlak bij mij thuis. Hoek Beethovenlaan, Bachlaan. Voldoende parkeerplaatsen, en vandaar fietsen we direct het dorp uit. Bij mij thuis kan evt. ook, maar dan stuur ik iedereen even persoonlijk mijn adres. Ik stel voor om uiterlijk 19:30 daar weg te fietsen, om te vermijden dat we in het donker geraken.
Harde wind is meestal tegen.