Topic door: Doracfas,
Ik wil wss een Red Bull Pro-SL3000 kopen, maar zit nog te twijfelen over de velgen. Ik ben zelf 85 kilo, dus redelijk zwaar, kan ik dan nog wel de lightwheels nemen of toch beter andere die sterker zijn? En welke raden jullie me dan aan?
Bericht geplaatst door Amclassic-fan op 06 Juli 2006 om 09:11
hou het even bij 1 topic is wel zo handig en overzichtelijk.
Waarom stel je de vraag niet gewoon aan Roseversand zelf. Ze kunnen gewoon Nederlands
Mijn reactie: Amclassic-fan mag ik vragen waar dat opslaat misschien zijn er mensen met ervaring betreft deze wielen die dan evt. hun ervaring kunnen post om centraal te doen kom op man, ksyriums hebben we toch ookal 100-topics gehad om het dan in het roseversand topic te doen nee
Velg Red bull
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Quote: Mijn reactie: Amclassic-fan mag ik vragen waar dat opslaat misschien zijn er mensen met ervaring betreft deze wielen die dan evt. hun ervaring kunnen post om centraal te doen kom op man, ksyriums hebben we toch ookal 100-topics gehad om het dan in het roseversand topic te doen nee
Bedankt dat je het op neemt voor me, maar dit ging over mijn topic in Nieuwe fiets kopen. Ik was eruit welke fiets ik wilde kopen dus wilde zo info krijgen over juiste velgen, maar volgens Amclassic-fan kan ik dan beter alles in dat ene topic houden.. Dus kan het wel begrijpen. Was alleen bang dat velgen experts niet in een topic zouden kijken over hele nieuwe fietsen.
Bedankt dat je het op neemt voor me, maar dit ging over mijn topic in Nieuwe fiets kopen. Ik was eruit welke fiets ik wilde kopen dus wilde zo info krijgen over juiste velgen, maar volgens Amclassic-fan kan ik dan beter alles in dat ene topic houden.. Dus kan het wel begrijpen. Was alleen bang dat velgen experts niet in een topic zouden kijken over hele nieuwe fietsen.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik heb zelf net een PRO-SL 3000 besteld. Op aanraden van de verkoper heb ik de Light Wheels omgeruild voor de sterkere Aero wielen (€50 meerprijs). Op zich zouden de Lights sterk genoeg moeten zijn, maar gezien mijn gewicht (84 kg) heb ik geen zin in gedoe met gebroken spaken enzo.