De hele middag het nk gevolgd. Mooie race maar met een rare nasmaak als je het mij vraagt (commentatoren zeikstraal en dukloot hadden het ook door).
Zo'n kampioenstrui valt op in een peleton en levert dus een hoop publiciteit op in bijv. de tour. Ik had gehoopt dat Langeveld er niet in zou trappen maar die jongen ruikt natuurlijk een paar centen en wil overduidelijk volgend jaar naar Rabo.
NK verkocht?
Ik vond het heel erg ver gezocht. We hebben het over een jonge Continental rijder en misschien wel de beste wielrenner van Nederland. Boogerd was hoe dan ook de sterkste van de twee. Wel vond ik het vreemd dat Boogerd niet doorzette op de klim. Langeveld zat duidelijk volledig in het rood te rijden, terwijl Boogerd een beetje om zich heen zat te kijken. Erg mooi parcours, zeldzaam mooi koersverloop. Zelden zo'n mooie koers gezien, en dat voor een NK. Rotterdam was natuurlijk geen kloot aan.
Quoten: Origineel geplaatst door ponsteen op 25 Juni 2006
Ik vond het heel erg ver gezocht. We hebben het over een jonge Continental rijder en misschien wel de beste wielrenner van Nederland. Boogerd was hoe dan ook de sterkste van de twee. Wel vond ik het vreemd dat Boogerd niet doorzette op de klim. Langeveld zat duidelijk volledig in het rood te rijden, terwijl Boogerd een beetje om zich heen zat te kijken. Erg mooi parcours, zeldzaam mooi koersverloop. Zelden zo'n mooie koers gezien, en dat voor een NK. Rotterdam was natuurlijk geen kloot aan.
Hij wachtte daar ook bewust op Langeveld. Skil-shimano heeft de 2e plaats 'gekocht'?
Hij wachtte daar ook bewust op Langeveld. Skil-shimano heeft de 2e plaats 'gekocht'?
mooie wedstrijd om naar te kijken maar een vreemd einde. ik vond langeveld goed rijden maar op het einde had ik het idee dat er wat afgesproken werd die raboauto er weer naast en dan begint langeveld aan zijn dijbeen te voelen oke hij was gevalen maar dan heb je er ook eerder last van want hij fietste na die klim zo weer naar boogerd toe ik denk afgesproken werk maar ja langeveld fietst volgend jaar toch bij rabo. langeveld volgend jaar NK? je weet het maar nooit
jan janssen bikes 4 ever
Bewust wachten als je weg probeert te rijden?
Beetje naief hoor. Dit is overigens geen raar verschijnsel hoor. Omkoperij is aan de orde van de dag en je zal er zeker nog steeds hard voor moeten fietsen.Langeveld had heel duidelijk hele goede benen. Als je last van je been hebt zal je normaal gesproken dit niet aan de concurrentie willen laten merken. Maar hoe vaak hij in de laatste kilometer aan zijn dijbeen zat te schudden is wel een beetje overdreven, vooral als je dat daarvoor geen enkele keer deed!
Beetje naief hoor. Dit is overigens geen raar verschijnsel hoor. Omkoperij is aan de orde van de dag en je zal er zeker nog steeds hard voor moeten fietsen.Langeveld had heel duidelijk hele goede benen. Als je last van je been hebt zal je normaal gesproken dit niet aan de concurrentie willen laten merken. Maar hoe vaak hij in de laatste kilometer aan zijn dijbeen zat te schudden is wel een beetje overdreven, vooral als je dat daarvoor geen enkele keer deed!
Quoten: Origineel geplaatst door Cubebiker op 25 Juni 2006
wij zullen er nooit achter komen maar het is jammer dat het zou gaat die omkoperij jammer voor de sport
wij zullen er nooit achter komen maar het is jammer dat het zou gaat die omkoperij jammer voor de sport
jan janssen bikes 4 ever
jullie hebben teminste fatsoenlijk kunnen kijken. Bij ons (belgie) is de helikopter gehrasht...
greets
greets
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Quoten: Origineel geplaatst door Pietalala op 25 Juni 2006
jullie hebben teminste fatsoenlijk kunnen kijken. Bij ons (belgie) is de helikopter gehrasht...
greets
ja dat is echt klote ik heb het ook nog gevolgd via canvas maar dat was er dus aan de hand ik dacht al geen wielrennen op de belgise tv vond het al zo vreemd
greets
ja dat is echt klote ik heb het ook nog gevolgd via canvas maar dat was er dus aan de hand ik dacht al geen wielrennen op de belgise tv vond het al zo vreemd
jan janssen bikes 4 ever
Quoten: Origineel geplaatst door Balenaar op 25 Juni 2006
ik heb NK gezien, verkocht Maar Boogerd was sterkste en verdient het ...
ja boogerd was echt heel sterk helemaal zijn terein limburg daar hoort het nk ook maar had toch wat meer verwacht van langeveld
ik heb NK gezien, verkocht Maar Boogerd was sterkste en verdient het ...
ja boogerd was echt heel sterk helemaal zijn terein limburg daar hoort het nk ook maar had toch wat meer verwacht van langeveld
jan janssen bikes 4 ever
Het was duidelijk geen kwestie van verkopen van de wedstrijd! Boogerd was gewoon de sterkste! In de laatste beklimming liet Boogerd Sebastiaan gewoon terugkomen. Boogerd is terecht voor de 3e keer Nederlands kampioen. Met een gewelige 2e man, Sebastiaan Langeveld. Wat een talent.
Trouwens in de Telegraaf stond een paar weken geleden al dat Sebastiaan een contract voor 2 jaar bij de Rabo had getekend!
Trouwens in de Telegraaf stond een paar weken geleden al dat Sebastiaan een contract voor 2 jaar bij de Rabo had getekend!
Gerardo