Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

Ervaring

elon
Forum-lid

elon 18 jun 2006 15:55

Iemand ervaringen met Corima Aero 2006?

Of zal ik toch voor de Corima Medium gaan?
http://www.owc-oldenzaal.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
OWC Oldenzaal Nieuweling

evertdehandsch
Forum-lid

evertdehandsch 18 jun 2006 16:12

Aah, nog iemand die op zoek is naar de ervaringen over deze wielset. Ik ben ook van plan om deze te kopen. Ik ging eerst voor de Medium's maar nu blijkt dat de Aero wielen een beetje sterker zijn.
Ik ben ook erg benieuwd naar de reacties omdat ik niet al teveel vond op het forum (zoekfunctie deed het niet altijd)
Greetz,
Evert
Nulla tenaci invia est via!

pietalala
Forum-lid

pietalala 18 jun 2006 22:27

http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>

refie
Forum-lid

refie 19 jun 2006 10:37

hier en op ww even zoeken op naam van fdegrove, heeft daar volgens mij een paar keer prima uitleg overgegeven.
Canyon Endurace SLX DISC 8.0 Di2
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic

kuiper
Forum-lid
Contact

kuiper 19 jun 2006 12:28

Quoten: Origineel geplaatst door Refie op 19 Juni 2006

hier en op ww even zoeken op naam van fdegrove, heeft daar volgens mij een paar keer prima uitleg overgegeven.

ga ervan uit dat niet iedereen weet wat ww, ww = Weight Weenies (www.weight-weenies.com)

refie
Forum-lid

refie 19 jun 2006 12:39

Zal daar zeker rekening mee houden
Canyon Endurace SLX DISC 8.0 Di2
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 19 jun 2006 17:33

ww is ook geen www.weightweenies.com maar www.weightweenies.starbike.com  
95 weet prima wat er met ww bedoelt wordt. Is onderhand net zo'n afkorting als FM (Frequency modulation ) en LBS
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

elon
Forum-lid

elon 19 jun 2006 18:09

Quote: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 19 Juni 2006
ww is ook geen www.weightweenies.com maar www.weightweenies.starbike.com 95 weet prima wat er met ww bedoelt wordt. Is onderhand net zo'n afkorting als FM (Frequency modulation ) en LBS

Lol
http://www.owc-oldenzaal.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
OWC Oldenzaal Nieuweling

kuiper
Forum-lid
Contact

kuiper 19 jun 2006 18:14

Quote: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 19 Juni 2006
ww is ook geen www.weightweenies.com maar www.weightweenies.starbike.com 95 weet prima wat er met ww bedoelt wordt. Is onderhand net zo'n afkorting als FM (Frequency modulation ) en LBS

Curcus ROC begrijpendlezen zou je eens moeten doen.
waar haal je die 95 vandaan? de wat minder actieve en nieuwe forummers weten niet wat ww is als ze er nognooit van gehoord hebben

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 19 jun 2006 19:08

Volgens mij heb die die ROC cursus helemaal nergens voor nodig. Jij schrijft immers: "niet iedereen" Heb ik ergens 100 gezegd? ik kan het niet vinden namelijk.
Die 95 is tot stand gekomen na uitgebreid wetenschappelijk onderzoek. Om het hele onderzoek hier nu uit de doeken te doen is een beetje te veel werk, maar het komt er kort gezegd op neer dat we met behulp van een script alle topics hebben onderzocht. In een zeer klein aantal van het totale aantal topics waar de afkorting "ww" of het woord "weightweenies" voorkwam was er onduidelijkheid over wat er met "ww" bedoeld werd. Ik kan alvast vertellen dat dit minder dan 20 keer het geval was. Het definitieve raport zal op korte termijn gepubliceerd worden. 
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

kuiper
Forum-lid
Contact

kuiper 19 jun 2006 21:35

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 19 Juni 2006

Volgens mij heb die die ROC cursus helemaal nergens voor nodig. Jij schrijft immers: "niet iedereen" Heb ik ergens 100 gezegd? ik kan het niet vinden namelijk.
Die 95 is tot stand gekomen na uitgebreid wetenschappelijk onderzoek. Om het hele onderzoek hier nu uit de doeken te doen is een beetje te veel werk, maar het komt er kort gezegd op neer dat we met behulp van een script alle topics hebben onderzocht. In een zeer klein aantal van het totale aantal topics waar de afkorting "ww" of het woord "weightweenies" voorkwam was er onduidelijkheid over wat er met "ww" bedoeld werd. Ik kan alvast vertellen dat dit minder dan 20 keer het geval was. Het definitieve raport zal op korte termijn gepubliceerd worden. 

Je heb al best wel wat bereikt in je leven laat me niet lachen "wetenschappelijk" onderzoek. Je rijdt bij de Nieuwelingen toch?
wie is "we"

Plaats reactie