Alles over cyclos en toertochten. In samenwerking met (en gemodereerd door) CycloWorld.cc

Fourageplaats Marmotte?

mitch
Forum-lid

mitch 08 jun 2006 23:45

Ik ga dit jaar voor de eerste keer de Marmotte rijden. Nu ken ik de klimmen op zich wel, maar weet niet hoe het op de dag zelf zal gaan met afzetten van de route, drukte etc.
We hebben wat logistieke ondersteuning die we graag van handige aanwijzingen willen voorzien, maar zij zullen zich ook tijdens het evenement moeten verplaatsen.

Stel dat we een postje tussen de Telegraphe en Valoire willen, één na de top van de Galibier en uitaard bij de finish. Is het praktisch haalbaar om (met de auto) voor de meute uit naar punt 1 te rijden en vervolgens de hele meute in te halen naar punt 2 en vervolgens naar de finish? Of is het daar te druk voor? Kunnen er stukken afgesneden worden?

_pfw_
Forum-lid

_pfw_ 08 jun 2006 23:52

Liever niet met de auto op het parcour natuurlijk. Stel de vraag even op wielertoerist.nl, daar zijn vast wel mensen met praktische ervaring.
Het is wel leuk je eigen ondersteuning, maar niet nodig natuurlijk (er is genoeg te krijgen bij de posten van de organisatie).

alpdhuez53:15
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 09 jun 2006 00:18

Vrienden van mij hebben onderaan de afdaling van de Glandon gestaan dit jaar en zijn na gewacht te hebben de Glandon over terug gereden zodat ze 's middags nog op de Alp een bidonnetje aan konden geven. Dit werkte perfect. Denk dat het bij de Telegraphe moeilijker wordt!

Plaats reactie