X-ram wielen...?
Kent iemand onderstaande wielen...?
Velgen: alu. T6 dubbelgebust
Lagers : onderhoudsvrije industrielagers
body: shimano of campagnolo naar keuze voor 8/9 en 10 speed
spaken : 24 platte motox voor en achter
gewicht: 1874 gram /set
Voor personen tot 100 kg.
incl. snelspanners.
Prijs: Vanaf € 119,=. Prijs opgevraagd voor een Shimano 10 speed body
Na mailing nog wat foto's gekregen:
Velgen: alu. T6 dubbelgebust
Lagers : onderhoudsvrije industrielagers
body: shimano of campagnolo naar keuze voor 8/9 en 10 speed
spaken : 24 platte motox voor en achter
gewicht: 1874 gram /set
Voor personen tot 100 kg.
incl. snelspanners.
Prijs: Vanaf € 119,=. Prijs opgevraagd voor een Shimano 10 speed body
Na mailing nog wat foto's gekregen:
Succes is niet voor altijd, en falen is niet fataal.
vindt ze er gaaf uitzien, alleen zijn ze niet een beetje zwaar 1800-zoveel?
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Linkje naar de site van de fabrikant
http://www.bobco-motex.com
http://www.bobco-motex.com
-
- Forum-lid
Dat muziekje! Whaha
Ik nam ze al niet serieus bij het zien van geplaatste plaatjes maar nu helemaal niet meer... lol
Ik nam ze al niet serieus bij het zien van geplaatste plaatjes maar nu helemaal niet meer... lol
Quoten: Origineel geplaatst door dominic op 07 Juni 2006
typ eens motex bij zoeken in, en dan weet je het wel: niet kopen!
Het zegt mij niet zoveel als slechts 1 persoon een nare ervaring met de wielset heeft gehad.
Voor het geld durf ik het eigenlijk wel aan om een setje te kopen / proberen. Alleen weet ik niet of (vermoedelijk) € 119,= duur is voor deze wielen. Voor dit geld koop je ook een setje WH-R550 wielen, maar die zien er zo degelijk uit vergeleken bij deze.
typ eens motex bij zoeken in, en dan weet je het wel: niet kopen!
Het zegt mij niet zoveel als slechts 1 persoon een nare ervaring met de wielset heeft gehad.
Voor het geld durf ik het eigenlijk wel aan om een setje te kopen / proberen. Alleen weet ik niet of (vermoedelijk) € 119,= duur is voor deze wielen. Voor dit geld koop je ook een setje WH-R550 wielen, maar die zien er zo degelijk uit vergeleken bij deze.
Ze doen mij denken aan rigida wielsets, en vind ze er juist erg zwaar en degelijk uitzien.. ik zou nog liever een shimano wielsetje hebben.
Maar mijn echter advies is: koop gewoon een setje Easton vista's, deze kosten bij een betrouwbare webwinkel 200e en zijn zeker goed!
Maar mijn echter advies is: koop gewoon een setje Easton vista's, deze kosten bij een betrouwbare webwinkel 200e en zijn zeker goed!
Niemand zegt dat het moet,<br>
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.
Quoten: Origineel geplaatst door Hans op 07 Juni 2006
Ze doen mij denken aan rigida wielsets, en vind ze er juist erg zwaar en degelijk uitzien.. ik zou nog liever een shimano wielsetje hebben.
Een Shimano 550 wielset weeg op 20 gram na hetzelfde. Dus het gewicht maakt hier geen verschil. Ik zal eens kijken naar de Easton wielen.
Een Shimano 550 wielset weeg op 20 gram na hetzelfde. Dus het gewicht maakt hier geen verschil. Ik zal eens kijken naar de Easton wielen.
Gewicht is slechts één punt dat je moet bekijken bij de aankoop van een set wielen.
mischien zijn die wielen die jij beschrijft wel heel goed, wie weet maar ik zou het er niet op gokken.
Ik kies liever voor een setje kopen dat zich al bewezen heeft (en zou eigenlijk ook niet snel keizen voor een set wh550 hoewel de service van shimano prima is).
mischien zijn die wielen die jij beschrijft wel heel goed, wie weet maar ik zou het er niet op gokken.
Ik kies liever voor een setje kopen dat zich al bewezen heeft (en zou eigenlijk ook niet snel keizen voor een set wh550 hoewel de service van shimano prima is).
Niemand zegt dat het moet,<br>
-
- Forum-lid
Gewoon niet kopen!
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die