Voor al je afspraakjes

fietsclub of wat dan ook DenH/scheveninge

apojapo
Forum-lid

apojapo 07 jun 2006 01:03

IS er misschien een soort fietsclub in den haag/scheveningen. Ik vind het fietsen heel leuk (train een aantal keer per week maar wel in mijn eentje) maar het lijkt mij pas echt leuk als je een competitie hebt ofzo. Beetje trainen met elkaar, tijdritten en uiteindelijk ook wedstrijden.

voermanb
Forum-lid

voermanb 07 jun 2006 01:13

Op de site's van de NTFU staan alle toerclubs per provincie, misschien dat je daar wat kan vinden www.ntfu.nl. Of de KNWU dit ook heeft weet ik niet maar dat zou je even kunnen controleren op www.knwu.nl

koers
Forum-lid

koers 07 jun 2006 13:56

mslingerland
Forum-lid

mslingerland 07 jun 2006 14:15

ApoJapo en evetueel anderen in de regio.
Ik 'lijd' onder het zelfde symptoom als ApoJapo. en weet inmiddels van het bestaan van TRIAS, De spartaan. Voorts zijn er nog enkele 'circuitloze' groepen fanatiekelingen die op geregelde basis met elkaar trainen oa wtos in DELFT.
Ik ben soswieso (??) geinteresseerd om in regio DH/Waterignen/Rijswijk samen met belangstellenden eens samen te fietsen/trainen. BIGM of BIG ROsa (welke van deze was het ook al weer) en Kuiper wonen vlakbij mij in de buurt.
WIe stelt een datum/locatie voor?
(ik ben met vakantie van 10-24 juni)

kuiper
Forum-lid
Contact

kuiper 07 jun 2006 14:45

Quoten: Origineel geplaatst door MSlingerland op 07 Juni 2006 ApoJapo en evetueel anderen in de regio.Ik 'lijd' onder het zelfde symptoom als ApoJapo. en weet inmiddels van het bestaan van TRIAS, De spartaan. Voorts zijn er nog enkele 'circuitloze' groepen fanatiekelingen die op geregelde basis met elkaar trainen oa wtos in DELFT.Ik ben soswieso (??) geinteresseerd om in regio DH/Waterignen/Rijswijk samen met belangstellenden eens samen te fietsen/trainen. BIGM of BIG ROsa (welke van deze was het ook al weer) en Kuiper wonen vlakbij mij in de buurt.WIe stelt een datum/locatie voor?(ik ben met vakantie van 10-24 juni)Ik woon zo'n 5 min bij Big Rosa vandaan als hij nog niet vertrokken is staat zat te koop in wateringse veld , ik zelf woon in Wateringen in de wijk esselandena.s. weekend zit ik in Frankrijk een meerdaagse moet ik rijden gemixed met alle catagorieën dus ook U23 enzo.26 Juli tot en met 6 augustus zit ik met JeugdTour Assen en Wateringse Wielerdag
een donderdagmiddag, vrijdagmiddag of zaterdagmiddag zou het beste uit komen voor mij om eens een ritje te maken.

cubebiker
Forum-lid

Gebruikersavatar cubebiker 08 jun 2006 01:30

Ik woon ook zeer dicht bij jullie in de buurt. Nl in "de gaarden" buurt in den haag vlak naast wateringen. Als ik heeeeele goede ogen had kan ik Mia Audina zien douchen bij Velo (niet dat je dat zou willen naturlijk).
Maar een keer een (herstel) trainingsritje lijkt me leuk. Ik ben bijna iedere avond bezig, kan alleen nooit op zaterdagmiddag en donderdagavond (competitie bij WWV).

dual
Forum-lid

dual 08 jun 2006 11:44

Je zou ook eens een keertje bij RTC (duursport/triathlon club in Den Haag) kunnen kijken; in de zomer op woensdagavond en in de winter op zondag ochtend (ATB). ER worden geregeld grote tochten en tijdritten gereden.
Je krijgt er ook gratis loop en zwemtraining bij......
Triathlonweb/RTC 
nulla tenaci invia est via

apojapo
Forum-lid

apojapo 08 jun 2006 22:48

Zijn toch wel wat mogelijkheden zie ik. Dat samen trainen lijkt me leuk, alleen moet ik helemaal uit scheveningen komen en dat is nou niet de leukste route naar wateringen.

kuiper
Forum-lid
Contact

kuiper 08 jun 2006 22:53

Quote: Origineel geplaatst door ApoJapo op 08 Juni 2006
Zijn toch wel wat mogelijkheden zie ik. Dat samen trainen lijkt me leuk, alleen moet ik helemaal uit scheveningen komen en dat is nou niet de leukste route naar wateringen.

zegmaar vanaf de haven waar ook zo'n marineschip in het water ligt, heb ik pas via die weg richting Rode Kruis ziekenhuis (langs Leger des Heils) en dan een binnendoor weg naar Laan van meerdevoort langs brandweerkazerne waar de tram 6 naar rechts gaat (dus richting uithof en HSK Trias) reedt ik rechtdoor richting wateringse veld was goed te doen

dual
Forum-lid

dual 08 jun 2006 23:02

RTC start vanuit het zuiderpark......
nulla tenaci invia est via

mslingerland
Forum-lid

mslingerland 30 jun 2006 13:39

Ik ben inmiddels terug van vakantie.

Graag zou ik met enkele forumleden in Den haag/Scheveningen trainingsridjes willen maken. (rondje Westland bijv)
Afspreken bijv. Kijkduijn of einde Laan van Meerdervoort.
WIe gaat mee en doet vorostel voor een datum?

kuiper
Forum-lid
Contact

kuiper 30 jun 2006 15:27

Quote: Origineel geplaatst door Cubebiker op 07 Juni 2006
Ik ben bijna iedere avond bezig, kan alleen nooit op zaterdagmiddag en donderdagavond (competitie bij WWV).

Reedt je gister'aaf ook op WWV? ik wel had lek laatste paar ronde tegenvaller maar had het wel naar me zin.

Ik kan aankomende week de hele week (m.u.v. 9 juli) als goed is in de middag na 1 uur dus een uurtje of half 2 - kwart voor 2 bij Kijkduin.
(misschien makkelijk verzamelpunt is bij de vuurtoren)

Plaats reactie