Fiets juni
Ik snap niet waarom ze willen weten welke provider ik heb voor mobiel bellen. Heeft niets met Fiets te maken!!
Verder vind ik dit wel een heel ouderwetse manier van enqueteren en zonde van het geld.
Het was slim geweest als de mogelijkheid geboden werd voor het online invullen van deze enquete.
Verder vind ik dit wel een heel ouderwetse manier van enqueteren en zonde van het geld.
Het was slim geweest als de mogelijkheid geboden werd voor het online invullen van deze enquete.
Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 04 Juni 2006
Ik snap niet waarom ze willen weten welke provider ik heb voor mobiel bellen. Heeft niets met Fiets te maken!!
daarom vul ik deze "enquete" niet in. Het is puur om adverteerders van informatie te voorzien, zodat je binnenkort je brievenbus weer vol hebt leggen met allerlei geadresserde reclame!
daarom vul ik deze "enquete" niet in. Het is puur om adverteerders van informatie te voorzien, zodat je binnenkort je brievenbus weer vol hebt leggen met allerlei geadresserde reclame!
Quote: Origineel geplaatst door T2300 op 04 Juni 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 04 Juni 2006 Ik snap niet waarom ze willen weten welke provider ik heb voor mobiel bellen. Heeft niets met Fiets te maken!!
Precies!!!
Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 04 Juni 2006 Ik snap niet waarom ze willen weten welke provider ik heb voor mobiel bellen. Heeft niets met Fiets te maken!!
Precies!!!
Quoten: Origineel geplaatst door T2300 op 04 Juni 2006
Bullshit. Als die enquete alleen voor de adverteerders is, waarom wordt er dan naar de mening van jou over de inhoud van het blad zelf, over de teksten en over de verschillende rubrieken van het blad etc. gevraagd?
Bullshit. Als die enquete alleen voor de adverteerders is, waarom wordt er dan naar de mening van jou over de inhoud van het blad zelf, over de teksten en over de verschillende rubrieken van het blad etc. gevraagd?
Ik geloof ook niet dat die enquete alleen voor adverteerders bedoelt is. En als je dat stuk over je telefoonabonnement niet wil invullen laat je dat stuk toch gewoon open. Ik stuur mijn enquete wel in. Als fiets iets doet met de informatie krijgen we er misschien een nog beter blad door.
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 04 Juni 2006
Ik heb de fiets al binnen maar mag hem niet lezen van m,n vrouw, ze zegt dat doe je maar op vakantie in ZF, dus nog 2 nachie's slapen en dan pas mag ik um van d'r lezen dan laat je me ook in ZF nog eens ff met rust want als je eenmaal in het blad begint , heb ik de eerste 2 uur geen kind meer aan je!!
Nou breekt mijn klomp! Maakt jouw vrouw dat uit? Je hebt altijd zoveel praatjes en nu hoor ik dit! Dus je vrouw heeft de (koers)broek aan. Je leeft je hier allaan maar wat uit! Nu heb ik je door.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955