Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Kleding laten bedrukken

prjz
Forum-lid

prjz 02 jun 2006 20:26

Wie weet waar je snel fietskleding kan laten bedrukken in een kleine oplage (4 sets). Informatie op Internet leert mij dat het meestal gaat om een afname van minimaal 10 of 20 sets.
prj

robertr.
Forum-lid

robertr. 05 jun 2006 01:58

Vaak kan je plaatselijk FM via AGU dergelijke opdrukken regelen. Prijzen e.d. zijn mij even ontschoten.

timo002
Forum-lid

timo002 07 jun 2006 16:26

Het ligt er denk ik ook maar net aan wat je wilt. Als je het gesublimeerd wilt hebben denk ik dat het een dure grap wordt voor 4 stuks. Als je echt wilt drukken kun je het volgens mij overal wel laten doen. Je krijg dan alleen van die "stickers" die je er met je strijkbout op plakt. Je kunt die volgens mij met je eigen injekt printer maken. Waarschijnlijk staat er dan alleen na 1 jaar niets meer op je shirt 
Het hangt er dus sterk vanaf wat je precies wilt.
P.S.: Sublimeren houdt in dat de kleur echt ingedampt wordt in de stof. Dit is de manier waarop de meeste wielerkleding gekleurd wordt.
Je zou trouwens ook eens kunnen kijken op http://www.huisjes-sportswear.com
Succes is niet voor altijd, en falen is niet fataal.

zever
Forum-lid

zever 07 jun 2006 22:46

Quote: Origineel geplaatst door Timo002 op 07 Juni 2006
Het ligt er denk ik ook maar net aan wat je wilt. Als je het gesublimeerd wilt hebben denk ik dat het een dure grap wordt voor 4 stuks. Als je echt wilt drukken kun je het volgens mij overal wel laten doen. Je krijg dan alleen van die "stickers" die je er met je strijkbout op plakt. Je kunt die volgens mij met je eigen injekt printer maken. Waarschijnlijk staat er dan alleen na 1 jaar niets meer op je shirt Het hangt er dus sterk vanaf wat je precies wilt.P.S.: Sublimeren houdt in dat de kleur echt ingedampt wordt in de stof. Dit is de manier waarop de meeste wielerkleding gekleurd wordt.Je zou trouwens ook eens kunnen kijken op http://www.huisjes-sportswear.com

Het is dan ook te zien hoe de sublimatie-inkt op de papieren aangebracht is he. Voor clubkleding wordt dit via zeefdruk gedaan, maar de grote kledijmerken kunnen het ook gewoon printen, dit is dus speciaal gemaakt voor kleine oplagen, zoals die 4 exemplaren.
Ik weet niet van waar je bent, maar bijvoorbeeld bioracer in tessenderlo (belgie) kan dit zeker.
Je hebt dan dezelfde uitstekende kwaliteit als de gewone wielerkledij.
z4ever

colnagog
Forum-lid

colnagog 09 jun 2006 22:33

Wij hebben onze kleding sets bij Huisjes laten maken/drukken super!!
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

janus
Forum-lid

Gebruikersavatar janus 17 jun 2006 00:08

Ik heb twee shirts laten drukken tegen een schappelijke prijs bij personalbikewear.nl

goeie service en snelle levering. twee weken voor AGR besteld en ik kon er mooi mee rond fietsen
greetz janus mannimo
ik fiets ook

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 22 jun 2006 19:04

In Schiedam Centrum zit een zaakje waar dat heel goedkoop kan, ben alleen ff de naam kwijt.

Plaats reactie