Ik heb een beetje een dilemma. Heb net een nieuwe fiets gekocht en ga hem donderdag ophalen
Heb nog geen geschikte schoenen, maar nu is het zo dat ze bij de FM waar ik mijn fiets heb gekocht, geen damesschoenen hebben. Via internet zijn ze natuurlijk gemakkelijk (en vaak ook goedkoper) te bestellen, maar vind dit toch een beetje riskant. Ik heb (erg) smalle voeten en normaal maat 39. Al zou ik Sidi's bestellen via internet, moet ik dan 1 of 2 maten groter bestellen? Of zouden jullie gewoon voor herenschoenen van de FM gaan en ze er gelijk bijkopen als ik m'n fiets donderdag ophaal?
En er zitten trouwens Shimano SPD pedalen onder (dus eigenlijk MTB systeem)
Heel graag jullie mening.
Alvast bedankt,
Tessa
persé damesschoenen?
-
- Forum-lid
Ik zou gewoon bij je FM de smallere (heren) schoenen passen, zoals Sidi, als dat nog te breed is kan je alsnog uitwijken naar een zaak met meer keus. Op internet kopen zou ik niet doen, passen is toch wel essentieel.
-
- Forum-lid
Ik zou zeker damesschoenen gaan passen zeker als je hele smalle voeten hebt. Er zijn genoeg winkels waar ze zowel een ruime keus dames als herenschoenen hebben. Beter goede schoenen voor de normale prijs dan slechte voor een "koopje".
PamScalpel
-
- Forum-lid
sur-place, zou ik niet doen. geen goede service en weinig keuze.
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
Bij schoenen geen concessie doen qua pasvorm!
Dus schroom niet om rond te shoppen! Bij Hopmans hebben ze erg veel keus maar weinig nuttig advies.
Let bij een schoen o.a. op de breedte voorin, de hielkap (die moet zéker niet te breed zijn!), de steun onder de voetboog etc!
Mss is Van Herwerden in Voorburg n idee?
Dus schroom niet om rond te shoppen! Bij Hopmans hebben ze erg veel keus maar weinig nuttig advies.
Let bij een schoen o.a. op de breedte voorin, de hielkap (die moet zéker niet te breed zijn!), de steun onder de voetboog etc!
Mss is Van Herwerden in Voorburg n idee?
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Zow, ik heb m'n fiets en toch gelijk schoenen
Heb toch bij Bike-zone gelijk schoenen gekocht. Ze hadden Time schoenen die me heel goed pasten, kon ze goed strak krijgen zonder dat het raar ging zitten ofzo.
Verder heb ik een Cube Peleton, gister en vandaag gelijk een stuk gaan fietsen. Had alleen nog nooit met klikpedalen gefietst, dus was wel even wennen. Ben er iig heel erg blij mee
Heb toch bij Bike-zone gelijk schoenen gekocht. Ze hadden Time schoenen die me heel goed pasten, kon ze goed strak krijgen zonder dat het raar ging zitten ofzo.
Verder heb ik een Cube Peleton, gister en vandaag gelijk een stuk gaan fietsen. Had alleen nog nooit met klikpedalen gefietst, dus was wel even wennen. Ben er iig heel erg blij mee
Quoten: Origineel geplaatst door tes_ op 02 Juni 2006
Veel plezier met je nieuwe fiets en schoenen! Hou je ons op de hoogte van je ervaringen?
Veel plezier met je nieuwe fiets en schoenen! Hou je ons op de hoogte van je ervaringen?
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.