Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

campa schoenplaatjes

chrizll

chrizll 27 mei 2006 13:47

ik zou gewoon mailen naar de site waar je die plaatjes hebt besteld. Zij horen je een compleet product te leveren!

campasuper
Forum-lid

campasuper 05 jun 2006 12:04

Of je kijkt volgende keer voor je koopt eerst of het compleet is..........
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders

ronengels
Forum-lid

ronengels 06 jun 2006 20:49

Ik heb ook net een paar nieuwe Campa schoenplaatjes gekocht, om mijn oude versleten plaatjes te vervangen.Mijn FM vertelde mij dat ik alleen het kunstoffen gedeelte nodig had (iets meer dan 11 Euro voor twee plaatjes). Het metalen gedeelte (inderdaad een stuk duurder) kun je gewoon overzetten van de oude plaatjes, daar dit veel langer meegaat dan het kunstoffen gedeelte.Ik zou dus willen stellen dat de Campa plaatjes misschien éénmaal relatief duur zijn, namelijk bij de initiële aanschaf, maar daarna zijn de slijtage gevoelige onderdelen éénvoudig en goedkoop te vervangen.
Harde wind is meestal tegen.

t.trapper
Forum-lid

t.trapper 07 jun 2006 12:47

Ben niet onverdeeld gelukkig met het Campa-systeem, al werkt het wel prima en ziet het er ook prima uit :
- We geven nogal wat uit om onze fiets licht te houden en dan steken we metalen onderdelen in onze schoenen!
- Slijtage! Oude Lookplaatjes konden veel verder afslijten vooraleer je nieuwe moest monteren. Met Campa komt na wat slijtage de metalen bol in contact met het pedaal ipv het plaatje en dat geeft een heel belabberd onstabiel gevoel en foute druk in het kniegewricht dus (te) snel vervangen. Ik gebruik nu cleat-covers om het binnen de perken te houden maar die houden niet goed onder m'n nieuwe Ergo1's.

Plaats reactie