Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Quickstepkleding

ashley
Forum-lid

ashley 21 mei 2006 16:43

Ik heb net wat besteld van de Quickstep kleding op hun officiële site. Maar ik heb voor overschrijving gekozen ipv creditcard. Hun geven alleen een banknr. wat veel te groot is voor de overschrijvingskaart, want op de Nederlandse overschrijvingskaart kan je maar 10 getalllen op schrijven.Snapt iemand dit

_pfw_
Forum-lid

_pfw_ 21 mei 2006 18:39

Quoten: Origineel geplaatst door Ashley op 21 Mei 2006

Ik heb net wat besteld van de Quickstep kleding op hun officiële site. Maar ik heb voor overschrijving gekozen ipv creditcard. Hun geven alleen een banknr. wat veel te groot is voor de overschrijvingskaart, want op de Nederlandse overschrijvingskaart kan je maar 10 getalllen op schrijven.Snapt iemand dit

Is het niet een internationaal banknummer? Dan moet je het even via een internationaal overschrijfformulier doen, meer informatie daarover is te vinden op de website van jouw bank. Via mijnpostbank.nl kan het makkelijk digitaal worden overgeschreven, hoe dat bij andere banken zit, weet ik niet.

margit
Forum-lid

margit 22 mei 2006 12:49

Als je bij rabobank bent en je hebt internetbankieren kan dat ook

roeieber
Forum-lid

roeieber 23 mei 2006 14:12

Je moet kijken/vragen naar hun BIC/IBAN nummer, hiermee kun je geld overmaken naar het buitenland (kost niets extra). Kan dan ook via internetbankieren.
I Am SpeCiAliZed

Plaats reactie