ha!,ik ga aankomende week een weekje naar Portugal. Ik wil graag m'n racefiets meenemen. Ik heb even op de website van klm gekeken, blijkt dat me dat 80E gaat kosten retour. De helpdesk bevestigde dit. Dat is me veel te duur!Nu dacht ik, also ik 'm nu gewoon in een fietskoffer incheck, en er niet bij vertel dat 't 'n fiets is, kost het me niets. Ik blijf namelijk makkelijk onder de bagage limiet van 20kg.Iemand ervaring?
fiets mee in vliegtuig
Een fietskoffer heeft een afwijkend formaat. Deze moet je dan ook aanbieden bij Odd Size Bagage. Ik vermoed dat de extra prijs mede hierdoor bepaald wordt.
Voor de zekerheid zou ik het toch even navragen bij KLM. Waarschijnlijk kun je je kleding en tandenborstel inderdaad in je fietskoffer kwijt.
Voor de zekerheid zou ik het toch even navragen bij KLM. Waarschijnlijk kun je je kleding en tandenborstel inderdaad in je fietskoffer kwijt.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Quoten: Origineel geplaatst door Roeieber op 17 Mei 2006
Op de site van KLM staat dat een fiets altijd buiten je normale bagage valt, wordt betalen dus.
En de koffers gaan door de scanner...
Op de site van KLM staat dat een fiets altijd buiten je normale bagage valt, wordt betalen dus.
En de koffers gaan door de scanner...
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.