Wielen willen
Wil nieuwe wielen... voor deze fiets: color=#c80303http://kelly-sinke.magix.net/userwebsite;jsessionid=155vkwfie8665.omaasp32?act=15&pos=1 (tjek kopje Mijn Fiets)
Moeten niet te duur zijn maar m'n fiets wel opleuken! Hebben jullie nog adviezen of gewoon leuke ideeen....?? Lijkt me leuk als iedereen een beetje meedenkt...
grtz..
Moeten niet te duur zijn maar m'n fiets wel opleuken! Hebben jullie nog adviezen of gewoon leuke ideeen....?? Lijkt me leuk als iedereen een beetje meedenkt...
grtz..
Fiets kippetje
- daniel1975
- Forum-lid HC
Eerst maar ff een prijsklasse anders komt iedereen met Bora's aan of LW-karrewielen
Less is bore
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door Kelly op 17 Mei 2006
Max 250 dacht ik zo....
grtz...
Mavic is altijd een perfecte keuze en bij Campa wil je natuurlijk Campa wielen. In die prijsklasse een setje handgespaakte CXP33 velgen met mooie naven of van Campa de Scirroco of (wat goedkoper) de Vento. De nieuwe Campa's zijn eeeeeerrrrruuuuugggg mooi... Kijkend naar je fiets is ook Easton leuk omdat je daar stickers in verschillende kleuren (oa blauw, past mooi bij je fiets. Tenzij die niet blauw is, ben beetje kleurendoof) bij kunt krijgen.
Erik
Max 250 dacht ik zo....
grtz...
Mavic is altijd een perfecte keuze en bij Campa wil je natuurlijk Campa wielen. In die prijsklasse een setje handgespaakte CXP33 velgen met mooie naven of van Campa de Scirroco of (wat goedkoper) de Vento. De nieuwe Campa's zijn eeeeeerrrrruuuuugggg mooi... Kijkend naar je fiets is ook Easton leuk omdat je daar stickers in verschillende kleuren (oa blauw, past mooi bij je fiets. Tenzij die niet blauw is, ben beetje kleurendoof) bij kunt krijgen.
Erik
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
Quote: Origineel geplaatst door Hans op 17 Mei 2006
Een andere optie zijn de nieuwe scrirocco's van campagnolo.
Die heb ik ook sinds kort, en niets dan lof: echt uitstekende wielen! Kosten maar een beetje meer dan de Vento's, maar zijn echt stukken beter. Absolute aanrader!!
Een andere optie zijn de nieuwe scrirocco's van campagnolo.
Die heb ik ook sinds kort, en niets dan lof: echt uitstekende wielen! Kosten maar een beetje meer dan de Vento's, maar zijn echt stukken beter. Absolute aanrader!!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
- amclassic-fan
- Forum-lid HC