welke compacact???
ik wil graag een compact crankstel gaan kopen. mijn vraag is welke ik moet meenen? ik heb een ultegra 9sp van 5 jr oud op mijn fiets. en waar kan ik het beste kopen, wil graag en setje met carbon. maar als er een orgineel van shimano past vind ik dat ook goed.
-
- Forum-lid HC
Als we dan toch plaatjes gaan posten. Deze kan ook niet veel mis mee gaan en is wel iets mooier als de shimano uitvoering.
Oke ook wel iets duurder maar dat moet je maar even niet bekijken
Oke ook wel iets duurder maar dat moet je maar even niet bekijken
Die FC-R 700 heeft een Hollowtech 2 as (dus rechtercrank en as uit 1 stuk en externe lagers).
Past niet op je huidige Octalink as dus. Maar compact cranks met Octalink passing zijn moeilijk te krijgen en duurder dan die FC-R700 set compleet.
Past niet op je huidige Octalink as dus. Maar compact cranks met Octalink passing zijn moeilijk te krijgen en duurder dan die FC-R700 set compleet.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Ligt ook aan je steek. Ik heb FSA. die ik ook verhuur voor berg geiten die niet willen kopen....op me site kan je reageren als je wilt huren.
Jan
Jan
http://www.duursportersweb.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door hennyvb op 16 Mei 2006
ik heb een ultegra 9sp van 5 jr oud op mijn fiets.
Die cranks bij Salden zijn voor isis Bottombrackets, ik hoop dat je hier rekening mee hebt gehouden! Want deze gaat niet op je Ultegra BB passen.
ik heb een ultegra 9sp van 5 jr oud op mijn fiets.
Die cranks bij Salden zijn voor isis Bottombrackets, ik hoop dat je hier rekening mee hebt gehouden! Want deze gaat niet op je Ultegra BB passen.