karbona
iemand bekend met onderdelen van dit merk zie site
http://www.carbonfreaks.nl/winkel/index ... 65a13dd410
en nee ik werk er niet en geen konnecties
zag namelijk deze bidonhouder
vind de frames ook erg mooi maar of ze sterk zijn dat weet ik niet
http://www.carbonfreaks.nl/winkel/index ... 65a13dd410
en nee ik werk er niet en geen konnecties
zag namelijk deze bidonhouder
vind de frames ook erg mooi maar of ze sterk zijn dat weet ik niet
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Ziet er allemaal goed uit ook de prijzen zijn zeer redelijk. Al is het een "sticker"firma doet soms helemaal niet onder voor topmerken (die ook frame's in kopen en bestickeren).
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
-
- Forum-lid
Heb dezelfde houder op mn racefiets zitten.
Maar dan van het 'merk' nuclear.
Maar dan van het 'merk' nuclear.
-
- Forum-lid
Ter info:
Karbona is het Taiwanese bedrijf dat de produkten produceerd. Zij leveren onder hun eigen naam, noname en bijvoorbeeld met opdruk "Flanders". Het frame bij Flanders is dus inderdaad hetzelfde frame net zoals de Nuclear carbonhouders. Heb je verder nog vragen dan kan je gerust contact opnemen met ons.
Karbona is het Taiwanese bedrijf dat de produkten produceerd. Zij leveren onder hun eigen naam, noname en bijvoorbeeld met opdruk "Flanders". Het frame bij Flanders is dus inderdaad hetzelfde frame net zoals de Nuclear carbonhouders. Heb je verder nog vragen dan kan je gerust contact opnemen met ons.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
http://www.karbona.com/
Benieuwd wat hun prijzen zijn in vergelijking met bijv die van jullie .
Benieuwd wat hun prijzen zijn in vergelijking met bijv die van jullie .
-
- Forum-lid
Mark,
Dat is de website van de producent van de onderdelen. Een consument koopt produkten in een winkel en niet bij de fabriek, toch? Ga er maar vanuit dat je de Karbona onderdelen erg scherp geprijst zijn bij ons.
Mario,
De Karbona carbon onderdelen worden onder hoge kwaliteitseisen geproduceerd en de afwerking is inderdaad super. Of Karbona kan meespelen met de grote namen in de fietswereld zal de toekomst moeten uitwijzen. De verkoop loopt aardig dus hopelijk komen de eerste reviews op forums zoals deze.
mvg Serge van Carbonfreaks
Dat is de website van de producent van de onderdelen. Een consument koopt produkten in een winkel en niet bij de fabriek, toch? Ga er maar vanuit dat je de Karbona onderdelen erg scherp geprijst zijn bij ons.
Mario,
De Karbona carbon onderdelen worden onder hoge kwaliteitseisen geproduceerd en de afwerking is inderdaad super. Of Karbona kan meespelen met de grote namen in de fietswereld zal de toekomst moeten uitwijzen. De verkoop loopt aardig dus hopelijk komen de eerste reviews op forums zoals deze.
mvg Serge van Carbonfreaks