Campa 2007
Heeft iemand al iets gehoord van het nieuwe systeem van Campa dat weg heeft van het Hollow tech? Ben aan het zoeken geweest, maar nog niets gevonden. Zit een beetje in dubio. Mijn racefiets krijgt een update qua groep, nu Chorus (gekocht in 2000). Ben aan het twijfelen om te wachten op Sram (maar is het slim om een groep te kopen als die net op de markt is?), of om voor Chorus te gaan. Maar gaat de vierkant as nu weg of niet???
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door Evers op 14 Mei 2006
Ik zit met het zelfde ´probleem´. Heb nu dura ace en wil overstappen naar campa, maar daar wacht ik dus even mee tot het einde van het seizoen!
Ik zat met hetzelfde probleem, maar voordat alles en wel leverbaar is zijn we ook al weer een tijd verder en de prijs zal in het begin ook wel hoog liggen. Je kan wel blijven wachten maar er zal altijd wel iets beter, mooier, lichter, betrouwbaarder op de markt komen.
Ik zit met het zelfde ´probleem´. Heb nu dura ace en wil overstappen naar campa, maar daar wacht ik dus even mee tot het einde van het seizoen!
Ik zat met hetzelfde probleem, maar voordat alles en wel leverbaar is zijn we ook al weer een tijd verder en de prijs zal in het begin ook wel hoog liggen. Je kan wel blijven wachten maar er zal altijd wel iets beter, mooier, lichter, betrouwbaarder op de markt komen.
-
- Forum-lid
Daarnaast is het vaak juist verstandig om dit soort nieuwigheidjes even uit te laten rijpen, vaak zijn er toch wel wat kinderziektes bij zo'n nieuw systeem.
Quoten: Origineel geplaatst door Cubebiker op 14 Mei 2006
nadat ik het had gepost, dacht ik eigenlijk hetzelfde en ben ik nu toch aardig aan het twijfelen, al wacht ik sowieso nog even met het vervangen van de complete groep die ik nu heb.
nadat ik het had gepost, dacht ik eigenlijk hetzelfde en ben ik nu toch aardig aan het twijfelen, al wacht ik sowieso nog even met het vervangen van de complete groep die ik nu heb.
Train ze!
Zag net het eerste duidelijke overzicht van de plannen die campagnolo gaat uitvoeren.
http://www.rouesartisanales.com/article-2720859.html
http://www.rouesartisanales.com/article-2720859.html
-
- Forum-lid HC
Dit is echter weer een reden om je groep dit jaar te kopen, als je in ieder geval niet van plan bent een Record groep te kopen.
Wat een teruggang
The shifters are modified as said in older articles: - only Record shifters keep the current thumb lever to drop as many gear as wanted, others ranges will only allow you to drop a gear at once - the shifting action on the lever to drop gears is very short so it's not a problem to tap the lever multiple times
Wat een teruggang
The shifters are modified as said in older articles: - only Record shifters keep the current thumb lever to drop as many gear as wanted, others ranges will only allow you to drop a gear at once - the shifting action on the lever to drop gears is very short so it's not a problem to tap the lever multiple times
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Ik vind dat ook een belachelijk idee. Ze begrijpen dus dat wedstrijdrenners die functie belangrijk vinden, dus laten ze het op record zitten. Maar dat er veel wedstrijdrijders met chorus, centaur of veloce rond rijden, die ook snel af willen schakelen is blijkbaar nog niet tot ze door gedrongen.