fsa rd200 + os115
heeft iemand hier ervaring mee, ik kan deze combinatie kopen voor 75 euro. ik heb enkel schrik dat het carbon plaatje gaat scheuren.
Quoten: Origineel geplaatst door ridley86 op 09 Mei 2006
heeft iemand hier ervaring mee, ik kan deze combinatie kopen voor 75 euro. ik heb enkel schrik dat het carbon plaatje gaat scheuren.
nog niet, ik heb nu wel de pen. maar het plaatje ziet er erg solide uit en volgens, mij kun je, indien het gebeurd ook nog altijd de alu erop zetten.
Het zal niet ineens door scheuren.
het stuur is in DE te koop voor 39 euro, bij Salden voor 75 en de pen ook.
Ik zoek nog het stuur 44 cc mocht iemand dat hebben liggen.
nog niet, ik heb nu wel de pen. maar het plaatje ziet er erg solide uit en volgens, mij kun je, indien het gebeurd ook nog altijd de alu erop zetten.
Het zal niet ineens door scheuren.
het stuur is in DE te koop voor 39 euro, bij Salden voor 75 en de pen ook.
Ik zoek nog het stuur 44 cc mocht iemand dat hebben liggen.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Omdat ik weet dat er al heel wat pennen carbon kapjes van scheurden bij voorgeschreven aandraai moment?
Profs zijn geen referentie, want als het bij hun kritiek zou zijn als ze er een heel seizoen mee zouden moeten rijden krijgen ze gewoon iedere 2 weken een nieuwe.
Profs zijn geen referentie, want als het bij hun kritiek zou zijn als ze er een heel seizoen mee zouden moeten rijden krijgen ze gewoon iedere 2 weken een nieuwe.
Bij FSA zou ik het wel durven. Laat ik het anders stellen. ik ben/was een belofte renner meer dan 100kg en sprinter zou een goede omschrijving zijn. heb een moment sleutel, draai de boutjes kruislings aan elke keer een beetje tot 8,5nm en sprint daarna met een gerusthard tot 70kmph
pas op! paaltje!