Test Q rings in Fiets
Ik was gisteren blij verrast toen ik de test zag van de Rotor Q rings. Voor het gevoel van de testers, is er een merkbaar verschil (voordelig) met standaard kettingwielen. Ben nu toch aan het twijfelen om deze een keer aan te schaffen voor mtb. Daar moeten binnenkort toch al andere kettingwielen op. Iemand toevallig zelf al ervaring?
-
- Forum-lid HC
zelf geen ervaring, maar ook bij de o2bikers waren ze al goed getest, en dat blad is in mijn ogen toch iets betrouwbaarder.
-
- Forum-lid
Wat wel waar is wat Fiets aan gaf, het is lastig om die Q-rings gedegen te testen omdat er zo'n lange aanpassingtijd aan vast zit.
-
- Forum-lid
Ik heb iemand gesproken die ze zowel op de race als atb heeft en hij is er zeer over te spreken.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Iemand al meer test ervaring met de Q rings?
Ik overweeg ze aan te gaan schaffen om te gebruiken tijdens mijn eenzame trainingen bij ons in de polder waar je "altijd" tegewind hebt, het rendement schijnt dan goed te zijn.
Ik overweeg ze aan te gaan schaffen om te gebruiken tijdens mijn eenzame trainingen bij ons in de polder waar je "altijd" tegewind hebt, het rendement schijnt dan goed te zijn.
Specialized Tarmac SL6 Disc
Jan Janssen Vector
Jan Janssen Vector