elfstedentocht friesland
Quoten: Origineel geplaatst door sietse op 30 April 2006
ik zoek om een elfstedentochtkaart liefst groep 12 of eerder wie kan mij helpen om daar aan te kommen groeten sietse
Mail even naar colnagodream@hotmail.com heb nog een kaart over groep 19.
ik zoek om een elfstedentochtkaart liefst groep 12 of eerder wie kan mij helpen om daar aan te kommen groeten sietse
Mail even naar colnagodream@hotmail.com heb nog een kaart over groep 19.
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......
Quoten: Origineel geplaatst door sietse op 22 Mei 2006
maar nu zoek ik nog een kaart en weer groep 12 een andere fiets maat van mij wil het ook eens proberen wie o wie kan mij helpen moet wel groep 12 zijn of groep 11
groeten sietse
maar ik heb al weer een kaart gevonden maar wie fietst de elfsteden tocht nog meer ? hier in friesland
maar nu zoek ik nog een kaart en weer groep 12 een andere fiets maat van mij wil het ook eens proberen wie o wie kan mij helpen moet wel groep 12 zijn of groep 11
groeten sietse
maar ik heb al weer een kaart gevonden maar wie fietst de elfsteden tocht nog meer ? hier in friesland
jan janssen bikes 4 ever
Quoten: Origineel geplaatst door sietse op 25 Mei 2006
groeten sietse
maar ik heb al weer een kaart gevonden maar wie fietst de elfsteden tocht nog meer ? hier in friesland ben ik wel eens benieuwt naar
groeten sietse
maar ik heb al weer een kaart gevonden maar wie fietst de elfsteden tocht nog meer ? hier in friesland ben ik wel eens benieuwt naar
jan janssen bikes 4 ever
Wij rijden met een groep van 16 personen de tocht.
Hebben trouwens nog 6 kaarten over groep 19 vertrel 7.24 uur.
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......
Eigenlijk vind ik het een klotetocht (schiet niet op met al die mensen en stempelposten en tijdscontroles), maar heb toch besloten hem te rijden. Het lijkt erop dat het wel aardig weer gaat worden.
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
zo denk ik er ook over, ga trouwens al voorbereiding as zaterdag van Kampen naar Harkstede fietsen (100 km) en zondags weer terug. Kom ik in 3 dagen dus mooi aan de 450 km!