Het zijn de wielen van een ander forumlid; ik mocht ze gaan ophalen... hij pikt ze volgende week dan wel op. Even foto's genomen en gewogen:
Bora Ultra wiel achter: 767 gr Bora Ultra wiel voor: 578 gr ---> Bora Ultra: 1345 gr / paar ACHTER: VOOR:
Ook de snelspanners zijn gewijzigd:
Het gewicht van de oude snelspanner met "klassieke look": 66gr Gewicht van de nieuwe: 62gr Spectaculaire vooruitgang dus.
Echt een prachtig wielensetje! De levering liet wel lang op zich wachten (na maanden zijn er nog eens 5 paar binnengekomen in de Benelux, waarvan dit er eentje is), maar 't is de moeite. 1700€ kostten ze trouwens.
Bora Ultra
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Simpelweg het mooiste carbon wiel dat er op de markt is.
Wat een kracht en wat een uitstraling hebben ze! Lightweight....out your heart out..........!
De decals van Campagnolo zijn sowieso onovertroffen!!!!
Wat een kracht en wat een uitstraling hebben ze! Lightweight....out your heart out..........!
De decals van Campagnolo zijn sowieso onovertroffen!!!!
You can never be too Specialized
Quoten: Origineel geplaatst door amnesiac op 24 April 2006
btw. Ik heb alleen de g3 in het echt gezien. En de bestickering van de ultra lijkt een stuk groter. Is dit zo of is dit maar gezichtsbedrog?
Goed gezien... Ik had het ook al opgemerkt toen ik de eerste foto's van de Ultra's zag. Ik heb ze dus eens tegen elkaar gehouden, en de bestickering is idd wel meer dan enkel het toevoegen van "Ultra": de letters zijn dus groter. Als je 't niet goed ziet, moet je maar eens het aantal spaken tellen die de letters "CAMPAGNOLO" overspannen: bij de Ultra-versie komt het logo 1 spaak verder.
btw. Ik heb alleen de g3 in het echt gezien. En de bestickering van de ultra lijkt een stuk groter. Is dit zo of is dit maar gezichtsbedrog?
Goed gezien... Ik had het ook al opgemerkt toen ik de eerste foto's van de Ultra's zag. Ik heb ze dus eens tegen elkaar gehouden, en de bestickering is idd wel meer dan enkel het toevoegen van "Ultra": de letters zijn dus groter. Als je 't niet goed ziet, moet je maar eens het aantal spaken tellen die de letters "CAMPAGNOLO" overspannen: bij de Ultra-versie komt het logo 1 spaak verder.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
- Berichten: 3324
- Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33
Nieuwe letters zijn ook wat hoekiger dan de oude, rondere, letters. Mooie wieltjes hoor, maar het is natuurlijk vooral een staaltje gewiekste marketing, het zijn gewoon de oude Bora's met een nieuw stickertje en wat "dynamic balancing" van dubieus nut.
Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 24 April 2006
Nieuwe letters zijn ook wat hoekiger dan de oude, rondere, letters. Mooie wieltjes hoor, maar het is natuurlijk vooral een staaltje gewiekste marketing, het zijn gewoon de oude Bora's met een nieuw stickertje en wat "dynamic balancing" van dubieus nut.
En niet te vergeten: andere/nieuwe snelspanners. Die wel een paar gram lichter zijn
Nieuwe letters zijn ook wat hoekiger dan de oude, rondere, letters. Mooie wieltjes hoor, maar het is natuurlijk vooral een staaltje gewiekste marketing, het zijn gewoon de oude Bora's met een nieuw stickertje en wat "dynamic balancing" van dubieus nut.
En niet te vergeten: andere/nieuwe snelspanners. Die wel een paar gram lichter zijn
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
-
- Forum-lid
- Berichten: 199
- Lid geworden op: 05 jan 2006 18:01
Mooie wielen en 1700 euro is ook een nette prijs toch?
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40609
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
pfffft, koopje
Less is bore