Hoe een wing-stuur te tapen ?
Dag allemaal, ik heb stuurtape een een BBB Wingstuur besteld ( http://www.bbbparts.com/products/bike_p ... erwing.gif
Hoe kan ik zo'n stuur het beste tapen, tot aan de stuurpen of het platte gedeelte onbetaped laten? Heeft iemand van jullie daar een idee/ervaring mee?
Alvast bedankt !
Hoe kan ik zo'n stuur het beste tapen, tot aan de stuurpen of het platte gedeelte onbetaped laten? Heeft iemand van jullie daar een idee/ervaring mee?
Alvast bedankt !
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5619
- Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41
Het platte gedeelte niet mee tapen, tapen tot net boven de remgrepen.
Bij dat BBB stuur tot aan waar het bewerkte gedeelte begint, met die witte stippeltjes.
Bij dat BBB stuur tot aan waar het bewerkte gedeelte begint, met die witte stippeltjes.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Ik heb mijn FSA K-wing wel wat verder doorgetaped. Dit heb ik gedaan omdat het toch nog extra demping geeft als ik met m'n handen bovenop zit.
<a target="_blank" href= "http://img55.imageshack.us/my.php?image ... on</a>
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5619
- Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41
Quoten: Origineel geplaatst door 6:13 Freak op 25 April 2006
Ik heb mijn FSA K-wing wel wat verder doorgetaped. Dit heb ik gedaan omdat het toch nog extra demping geeft als ik met m'n handen bovenop zit.
Kan natuurlijk altijd, maar dit is natuurlijk niet gebruikelijk !!
Ik heb mijn FSA K-wing wel wat verder doorgetaped. Dit heb ik gedaan omdat het toch nog extra demping geeft als ik met m'n handen bovenop zit.
Kan natuurlijk altijd, maar dit is natuurlijk niet gebruikelijk !!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
- Berichten: 206
- Lid geworden op: 08 aug 2006 13:15
Quote: Origineel geplaatst door 6:13 Freak op 25 April 2006
Ik heb mijn FSA K-wing wel wat verder doorgetaped. Dit heb ik gedaan omdat het toch nog extra demping geeft als ik met m'n handen bovenop zit.
Heb zelf ook zo'n K-wing, maar dat doortapen is niet nodig omdat carbon een goede demping heeft, en het rechte gedeelte bovenop genoeg diameter heeft voor de grip.. maar de voornaamste reden is toch wel dat de looks beter zijn..
Ik heb mijn FSA K-wing wel wat verder doorgetaped. Dit heb ik gedaan omdat het toch nog extra demping geeft als ik met m'n handen bovenop zit.
Heb zelf ook zo'n K-wing, maar dat doortapen is niet nodig omdat carbon een goede demping heeft, en het rechte gedeelte bovenop genoeg diameter heeft voor de grip.. maar de voornaamste reden is toch wel dat de looks beter zijn..
Kan iemand een foto posten waarbij niet het hele stuur is getaped?
Zoals in deze forum wordt beschreven?
Tnx
Zoals in deze forum wordt beschreven?
Tnx
"When I was a kid I used to pray every night for a new bicycle. Then I realised that the Lord doesn\'t work that way so I stole one and asked Him to forgive me."<br>
- Emo Philips
- Emo Philips
-
- Forum-lid
- Berichten: 206
- Lid geworden op: 08 aug 2006 13:15
..ff tussen de regenbuien door een tweetal fotootjes gemaakt.. let niet op het groen tussen de tegels.. deze foto betreft het object daarboven
Quoten: Origineel geplaatst door kalkaanslag op 04 Oktober 2006
..ff tussen de regenbuien door een tweetal fotootjes gemaakt.. let niet op het groen tussen de tegels.. deze foto betreft het object daarboven
Aha, bedankt voor de moeite!
Ziet er wel vreemd uit zo een half getaped stuur.
Beter groen tussen je tegels dan tussen je tanden....
..ff tussen de regenbuien door een tweetal fotootjes gemaakt.. let niet op het groen tussen de tegels.. deze foto betreft het object daarboven
Aha, bedankt voor de moeite!
Ziet er wel vreemd uit zo een half getaped stuur.
Beter groen tussen je tegels dan tussen je tanden....
"When I was a kid I used to pray every night for a new bicycle. Then I realised that the Lord doesn\'t work that way so I stole one and asked Him to forgive me."<br>
- Emo Philips
- Emo Philips