Van 't zomer ga ik op fietsvakantie richting Schotland. Samen met een maat van me heb ik een BOB coz (bijna hetzelfde als de bekendere yak) gekocht. Deze trailer bevestig je met een speciale snelsluiter aan je fiets. Hij hangt dus als het ware aan je as. Er komen nogal wat krachten op de fiets, en dan vooral op het wiel te staan. Het is dus zaak om een stevig wiel te hebben.
Het geval wil echter dat ik straks op een nieuwe R1000 rondrijkdt met Campa Eurus wielen. Wel licht, maar niet onverwoestbaar!
Ik ben dus op zoek naar een stevig achterwiel om speciaal voor de vakantie te steken. Ik rij nu op CXP33 velgen. Deze lijken me wel geschikt voor mijn doel maar die ben ik alleen kwijt als ik m'n fiets inruil. Ook zit hier geen 10 speed body op.
Kan iemand mij advies geven waar ik één wiel (achterwiel dus) kan kopen en tegen welke kosten? Als er nog iets 2e hands in de aanbieding is waar ik een 10 speed campa casette op kan zetten dan hou ik me daar ook voor aanbevolen!
Stevig achterwiel gezocht
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
-
- Forum-lid
Tja, kom je toch weer bij CXP33 uit denk ik. Campa Centaur, Chorus of Record naafjes en je hebt een bombproof setje.
zonder reclame te willen maken, www.bikexperto.com. Ik heb een setje cxp bestelt met speciale specificaties. Hij zal voor jou ook 1 achterwiel willen spaken denk ik. Precies geschikt voor je gebruiksdoeleinden. In overleg is alles mogelijk, is mijn (nog korte) ervaring.
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Ik heb een mail gestuurd en ben benieuwd naar de reactie!