connecting link
welke connecting link is geschikt voor campagnolo ultra narrow chain
visit: http://www.singletrail.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Geen enkele. Als je makkelijk je ketting eraf wilt kunnen halen moet je gewoon een KMC of een Wipperman ketting kopen. Een sluitschakel van deze merken zal je misschien nog wel (al denk ik dat niet meer lukt bij ultra narrow, bij gewone wel) op een campa ketting kunnen krijgen, maar ja het is er niet voor gemaakt. Dus aardige kans dat het een keer breekt ofzo, of dat het gewoon net wat minder schakelt.
-
- Forum-lid
Ik heb een connect link van KMC. Zo'n oliegekleurde, past na mijn idee prima op mn 10 speed ultegra ketting.
Vind het zeer handig, eergisteren ketting los geklikt om hem eens goed schoon te maken.
Vind het zeer handig, eergisteren ketting los geklikt om hem eens goed schoon te maken.
Ik gebruik een connex sluit schakel in combinatie met een campa C10 ketting. Geen centje pijn en super handig. Gezien de reputatie van campagnolo 10 speed kettingen (eerste exemplaren) zal die connex sluit schakel niet de zwakste schakel zijn. Met deze combinatie heb ik zo'n 10.000 km gefietst (nee, niet met een enkele ketting) en ik kan het alleen iedereen aanraden. Toch lekker dat je bij het kuisen van je fiets de ketting eraf kunt nemen.
Voordien reed ik met connex kettingen maar de slijtage aan die kettingen was enorm. Vandaar de combinatie C10 / connex.
Voordien reed ik met connex kettingen maar de slijtage aan die kettingen was enorm. Vandaar de combinatie C10 / connex.