Topper gezocht
Voor onze deelname aan de 11 stedentocht op 5 juni zijn wij op zoek naar een bekende wielrenner/sporter die samen met ons de tocht wil rijden. Waarom zul je denken. Wel middels onze deelname willen wij geld bijeen fietsen voor een goed doel. Met een bekende sporter ( aandacht van de pers) in ons midden denken wij meer bedrijven te kunnen vinden die als sponsor op willen treden. Overnachting en dergelijke wordt geregeld. Wie o wie?
Alleen maar Campa en niets anders!
-
- Forum-lid
in Boskoop en omstreken ben ik zeer bekend
Dus............................
Dus............................
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 06 April 2006
Ho!ho! ho! wat schuift het! en als mijn naam niet voldoende is voor de "bekendheid" dan trek ik wel m,n Sinterklaaspak aan haha! heb je in iedergeval een hoop bekijks!! en bekendheid! en met die staf in m,n jatten ram ik alles wat voor me fiets gewoon het maaium in (in het hollands de vijver)
Shit en ik geloofde nog steeds .............................weg is mijn droom nu weet ik dat ik alles zelf betaald heb via mijn vrouwtje
Ho!ho! ho! wat schuift het! en als mijn naam niet voldoende is voor de "bekendheid" dan trek ik wel m,n Sinterklaaspak aan haha! heb je in iedergeval een hoop bekijks!! en bekendheid! en met die staf in m,n jatten ram ik alles wat voor me fiets gewoon het maaium in (in het hollands de vijver)
Shit en ik geloofde nog steeds .............................weg is mijn droom nu weet ik dat ik alles zelf betaald heb via mijn vrouwtje
cornelli racing cycles Uden
Quoten: Origineel geplaatst door Only Campa op 05 April 2006
Voor onze deelname aan de 11 stedentocht op 5 juni zijn wij op zoek naar een bekende wielrenner/sporter die samen met ons de tocht wil rijden. Waarom zul je denken. Wel middels onze deelname willen wij geld bijeen fietsen voor een goed doel. Met een bekende sporter ( aandacht van de pers) in ons midden denken wij meer bedrijven te kunnen vinden die als sponsor op willen treden. Overnachting en dergelijke wordt geregeld. Wie o wie?
is dit een grap ? uw vraag? of meent ge da ?
is dit een grap ? uw vraag? of meent ge da ?
Als ik door mijn woonplaats wandel en een auto stopt om de weg te vragen , vragen ze bijna altijd : " Bent U bekend in .... "
Bekende toppers zul je volgens mij alleen met veel geluk hier tegenkomen , maar je weet maar nooit wie hier de gasten zijn.
Bekende toppers zul je volgens mij alleen met veel geluk hier tegenkomen , maar je weet maar nooit wie hier de gasten zijn.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Quoten: Origineel geplaatst door lazo op 09 April 2006
vraag het binnen 3 jaar terug dan zijn er al een deel toppers geworden hier
vraag het binnen 3 jaar terug dan zijn er al een deel toppers geworden hier
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
en al wat gevonden? Ik zou voor een seriemoordenaar oid gaan, krijg je dr direct motoren en een live verslag vanuit de heli dr bij als je van tevoren ff de boel tipt!