de gehele ronde van vlaanderen is nu bewegwijzerd met bordjes,heeft iemand op dit forum de ronde al gereden nu er bordjes zijn geplaatst.
graag jullie ervaringen zodat ik deze zomer met een gerust hart de ronde kan gaan rijden.
bij voorbaat dank. Patrick
ronde van vlaanderen
-
- Forum-lid
Heb twee weken terug twee van de drie lussen gefietst. Bordjes zijn net zo groot als die van de megelland route. De 3 lussen worden met verschillende kleuren aangegeven. Ik heb wel een aantal bordjes ontdekt die verdekt staan opgesteld, maar je hebt snel door dat je verkeerd zit want dan zie je geen bordjes meer. Verder had ik van te voren het kaartje van de route via internet bij een belgische vvv besteld. Ik weet de site niet meer, maar heb het via google gevonden. Dat kaartje is wel handig als je even van de route bent. Zo had ik een bordje gemist, omdat er een vrachtwagen voor stond. Even op de kaart kijken en ik was zo weer op de route. Kaartje incl. verzendkosten was € 2,40. Verder kan je bij Oudenaarde prima een dag gratis parkeren. Ik stond met de auto op minder dan 1,5 kilometer van het startpunt. Ik ben daar verder niet bekend, kende de weg totaal niet en heb de route op de bordjes gevolgd. Ben maar 1 keer verkeerd gereden, door die vrachtwagen. Verder moet je wel bij kruispunten goed opletten, want de bordjes staan niet altijd waar je ze verwacht. Het is prima te doen en lekker fietsen.
mvg,
Leblanc
mvg,
Leblanc
Mvg,<br>
LeBlanc
LeBlanc