Wie kan me hierbij helpen, of weet iets meer over deze wielen ?
Moet ten laatste deze avond beslissen ivm deze wielen.
Het zijn de *** lite voor bandjes en Ik zou deze voor 700 euro kunnen krijgen.
Is dit het overwegen waard of niet ?
Bontrager xxx-lite clincher Goede Koop ?
-
- Forum-lid
Ik heb ze en ben er zeer tevreden over!!!!
De clinchers voor 700 Euro?. Lijkt me wel heel sterk, setje is nieuw geweldig duur en pas een aantal maanden op de markt. Afgezien van het feit dat je je twee keer moet bedenken of je wel carbon draadbandvelgen wil riekt dit wel heel erg naar "van de vrachtwagen gevallen". Hier zou ik dus echt papieren bij vragen en anders lekker laten liggen (wie wil er nou op "geleend" materiaal rijden?)
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 03 April 2006
De clinchers voor 700 Euro?. Lijkt me wel heel sterk, setje is nieuw geweldig duur en pas een aantal maanden op de markt. Afgezien van het feit dat je je twee keer moet bedenken of je wel carbon draadbandvelgen wil riekt dit wel heel erg naar "van de vrachtwagen gevallen". Hier zou ik dus echt papieren bij vragen en anders lekker laten liggen (wie wil er nou op "geleend" materiaal rijden?)
Van het weekend stond er ook al een setje op ebay.
Iemand uit Frankrijk. Setje is uiteindelijk weggegaan voor goed 1000 euro.
700 euro is dan een erg mooie prijs.
Van het weekend stond er ook al een setje op ebay.
Iemand uit Frankrijk. Setje is uiteindelijk weggegaan voor goed 1000 euro.
700 euro is dan een erg mooie prijs.
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity