Iedereen,
Afgelopen weekend kwam ik erachter dat ook bij de sportbrillen tegenwoordig meekleurende "glazen" leverbaar zijn. Voorlopig heb ik alleen specialized ontdekt als merk. Heeft er iemand ervaring met deze brillen, en weet er iemand misschien een ander merk?
Bij voorbaat dank,
Dreamplus
Meekleurende glazen Specialized
-
- Forum-lid
Ik heb de racevariant (kennelijk heb je ook ATB variant)
Werkt goed....al vraag ik mezelf weleens af of de werking over het jaar waarin ik de bril nu intensief gebruik, de werking minder is geworden.
Maar voor de rest perfecte bril
Greetz Janus Mannimo
Werkt goed....al vraag ik mezelf weleens af of de werking over het jaar waarin ik de bril nu intensief gebruik, de werking minder is geworden.
Maar voor de rest perfecte bril
Greetz Janus Mannimo
ik fiets ook
Gebruik de Specialized chicane (MTB uitvoering) nu bijna anderhalf jaar, Glazen zijn nog steeds niet bekrast (in tegenstelling tot mijn Addidas Evil-eye). Zijn stevig, zitten lekker, goede helderheid. Vernam gisteren dat iemand zonder vragen een gehele omruil ontving bij een gebroken pootje.
Al met al een aanrader!
Al met al een aanrader!
Canyon Endurace SLX DISC 8.0 Di2
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic
-
- Forum-lid
Rudy Project heeft ook, sinds kort, een bril met meekleurende glazen. Ik heb zowel de Specialized als de Rudy Project mogen testen. Ze zijn beide goed maar de Rudy P is net wat beter met donkere omstandigheden, hij werkt zelfs super als je in het donker rijd. en bij Rudy P kun je alles op je eigen hoofd afstellen.
PamScalpel
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Pamscalpel op 04 April 2006
Rudy Project heeft ook, sinds kort, een bril met meekleurende glazen. Ik heb zowel de Specialized als de Rudy Project mogen testen. Ze zijn beide goed maar de Rudy P is net wat beter met donkere omstandigheden, hij werkt zelfs super als je in het donker rijd. en bij Rudy P kun je alles op je eigen hoofd afstellen.
Heb gezocht bij RP op de site, kan de bril niet vinden. Welk type heb je getest?
Bij voorbaat dank.
Dreamplus
Heb gezocht bij RP op de site, kan de bril niet vinden. Welk type heb je getest?
Bij voorbaat dank.
Dreamplus
-
- Forum-lid
Je moet kijken bij impact-x lenzen van RP. Ik heb de Freeon gekocht maar deze lenzen zijn verkrijgbaar in diverse modellen van RP. De lenzen zijn er in 2 kleuren grijs en rood. Ik heb de rode, echt super.
PamScalpel
-
- Forum-lid
Ik vond het ook moeilijk te vinden maar ga naar Rudyproject.com en dan naar Headquarters dan kom je direct een logo tegen van impact x klik deze aan en je vindt de info over de lenzen voor de modellen ga in hoofdmenu naar collection en eyewear en dan vindt je weer impact x. Hier zie je modellen ze zijn er in 2 kleuren, als je ze aanklik worden ze vergroot. Mijn mening is dat de rode echt mooier en beter werkt de grijze is echt wat te donker bij weinig licht. De rode werkt echt goed. Getest in sneeuw met veel zon en ook 's avonds werkt echt!
PamScalpel
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Pamscalpel op 06 April 2006
Ik vond het ook moeilijk te vinden maar ga naar Rudyproject.com en dan naar Headquarters dan kom je direct een logo tegen van impact x klik deze aan en je vindt de info over de lenzen voor de modellen ga in hoofdmenu naar collection en eyewear en dan vindt je weer impact x. Hier zie je modellen ze zijn er in 2 kleuren, als je ze aanklik worden ze vergroot. Mijn mening is dat de rode echt mooier en beter werkt de grijze is echt wat te donker bij weinig licht. De rode werkt echt goed. Getest in sneeuw met veel zon en ook 's avonds werkt echt!
Ik heb ze gevonden, bij deze bedankt.
Dreamplus
Ik heb ze gevonden, bij deze bedankt.
Dreamplus