PD m540 of PD m959??
Het 959 pedaal is wat lichter dan de 540 maar of het prijsverschil van +- 70 euro dit verschil waard is blijft de vraag.
Voor wedstrijden vind ik het te overwegen maar dit blijft een persoonlijke en vooral budgetaire mening.
Als je iets exclusief wil van Shimano wacht dan nog even op het nieuwe XTR pedaal dat eraan komt.
Voor wedstrijden vind ik het te overwegen maar dit blijft een persoonlijke en vooral budgetaire mening.
Als je iets exclusief wil van Shimano wacht dan nog even op het nieuwe XTR pedaal dat eraan komt.
dl
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Prijsverschil van 70 euro. Krijg je dan geld toe als je die andere meeneemt ofzo? Ik betaal namelijk 70 euro voor 959's.
Ik had van die goedkope dingen de voorgangers. Die waren gewoon een ramp, de bagger bleef er altijd inzitten, of ik trok m'n voeten uit de pedalen of ik kreeg ze er niet snel genoeg uit. Ik vind 959 gewoon super, nix geen problemen, onder de meest extreme omstandigheden functioneerd het.
Ik had van die goedkope dingen de voorgangers. Die waren gewoon een ramp, de bagger bleef er altijd inzitten, of ik trok m'n voeten uit de pedalen of ik kreeg ze er niet snel genoeg uit. Ik vind 959 gewoon super, nix geen problemen, onder de meest extreme omstandigheden functioneerd het.
-
- Forum-lid HC
De 540 is goed genoeg, de 520 zou ik lekker laten staan die is niet goed afgedicht. Zelf heb ik de versie van ritchey (helaas niet meer verkrijgbaar door intrekken van de licentie) en door die versie was shimano genoodzaakt de 540 uit te brengen, bijna de kwaliteit van de 959 maar voor slechts een schijntje van de prijs.
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 02 April 2006
Prijsverschil van 70 euro. Krijg je dan geld toe als je die andere meeneemt ofzo? Ik betaal namelijk 70 euro voor 959's.
Ik had mijn prijzen uit de Shimano catalogus 2006 .Het PD-M959 voor 149 euro op p.35 en het PD-M540 op p.36 voor 62.50 euro.volgens mij zijn dit richt prijzen van Shimano,als er ergens een adres bestaat waar je de 959 kan kopen voor 70 euro dan zou ik niet twijfelen wat te kopen.
NB:IK rijd met PD-M520,34 euro betaald en zeer tevreden over.
Ik had mijn prijzen uit de Shimano catalogus 2006 .Het PD-M959 voor 149 euro op p.35 en het PD-M540 op p.36 voor 62.50 euro.volgens mij zijn dit richt prijzen van Shimano,als er ergens een adres bestaat waar je de 959 kan kopen voor 70 euro dan zou ik niet twijfelen wat te kopen.
NB:IK rijd met PD-M520,34 euro betaald en zeer tevreden over.
dl
Paulito, kijk eens op Futurumshop.com.Daar kosten de M540 EUR 44,90 en de M959 EUR 89,90.
Maar als je verder kijkt, vind je ze misschien nog wel goedkoper. Zelf ben ik ook voor de M540 gegaan, want die paar grammen verschil vind ik het geld niet waard.
Maar als je verder kijkt, vind je ze misschien nog wel goedkoper. Zelf ben ik ook voor de M540 gegaan, want die paar grammen verschil vind ik het geld niet waard.
Ik heb nog een setje 959's nieuw in de verpakking zitten met schoenplaatjes.
Nooit gebruikt , mogen weg voor € 80,00
Mocht je interesse hebben kun je mailen naar : kinderonthaalhuis@home.nl
Nooit gebruikt , mogen weg voor € 80,00
Mocht je interesse hebben kun je mailen naar : kinderonthaalhuis@home.nl
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Als je beetje in het oosten woont kan je gewoon bij S-tec in duitsland langs rijden, daar zijn de 959's altijd heel erg goedkoop. Op de website staat de exacte prijs wel, www.s-tec-sports.de
Quoten: Origineel geplaatst door Paulito op 02 April 2006
Lijkt op zich een uitgemaakte zaak: ik ga voor die 540 tenzij ik de 959 voor een lage prijs kan vinden. Dank voor deze reacties!!
Op marktplaats gezien voor 73 euro.
Lijkt op zich een uitgemaakte zaak: ik ga voor die 540 tenzij ik de 959 voor een lage prijs kan vinden. Dank voor deze reacties!!
Op marktplaats gezien voor 73 euro.
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity