Wij hebben een klein groepje bestaande uit 3 personen. Wekelijks pakken wij de fiets om een heerlijk stukkie te toeren vanaf +-80km. Zelf train ik ook nog tussen de 3 a 4 dagen in de week.
Vorig jaar november kwamen we op het idee om de elfstedentocht dit jaar te fietsen. Dat zal voor ons allemaal de eerste keer worden, dus best spannend.
Nu heb ik een zeer goede kennis met een eigen slagerij en laatst begon ik een gesprek met hem aan over het fietsen, als grap zei ik: " joh Bertus, we zoeken nog iemand die ons wil sponseren met de elfstedentocht". "Hoeveel kilometer is dat dan Mars?" "Ach, 240km.."
"Zo zo, dat is nog al wat!!! Dat doe ik jullie niet na. Weet je wat, jullie gaan v/d week naar de fm'er en zoeken daar uit wat jullie nodig hebben en dan niet alleen voor die tocht, maar voor het hele jaar!!." Ik denk hij maakt een grap weet je wel, maar nee hoor. Toen had ik wel ff een bek vol tanden zeg.
Wij zijn dus v/d week naar mijn lokale fm'er gegaan en in de boeken gekeken. We waren het al snel met elkaar eens over de kleding.
nze keuze is gevallen op de kledinglijn van Ultima.
Nu is het wachten op de onderhandeling tussen onze sponsor en de fm'er. Dat zal woensdag plaatvinden. Zodra dat rond is gaan we alles bestellen en dan naar de drukkerij.
Ik laat volgende week wel ff weten wat de uiteindelijke deal is geworden.
Eigen sponsor
eigen kleding van Ultima kun je zelf regelen met Veltec in Eindhoven, hoor! Daar hoeft de FM niet tussen te zitten, tenzij hij natuurlijk ook wil sponsoren( of er zelf ook aan wil verdienen).
Wij hebben het zelf rechtstreeks geregeld bij Ultima (2 keer) en we waren uiterst tevreden.
Wij hebben het zelf rechtstreeks geregeld bij Ultima (2 keer) en we waren uiterst tevreden.
Ha Trudie, die hebben we ook zelf gebeld, maar we hebben toch voor deze weg gekozen. Daarbij komt, we moeten ook alles nog eens passen.
En ze werken samen met een zeer goede drukker bij ons in de buurt.
Sponsoren doet de fm niet direct. Ik krijg nu 15 op alle kleding die ik bestel uit het Veltec boek.
En ze werken samen met een zeer goede drukker bij ons in de buurt.
Sponsoren doet de fm niet direct. Ik krijg nu 15 op alle kleding die ik bestel uit het Veltec boek.