ritchey WCS
De versie zoals op het onderste plaatje heb ik net gewogen; 110gr voor 100mm. Het lijkt me stug dat de 4 axis daar nog eens 50gr vanaf kan halen.
Edit, nog even gezocht, gewicht staat op de sites niet gespecificeerd naar lengte, maar veel maakt het niet.
4axis: http://www.bike-components.de/catalog/p ... s_id=12976
Gewone wcs: http://www.bike-components.de/catalog/p ... ts_id=4264
(Gewicht staat ergens onder aan de site)
Edit, nog even gezocht, gewicht staat op de sites niet gespecificeerd naar lengte, maar veel maakt het niet.
4axis: http://www.bike-components.de/catalog/p ... s_id=12976
Gewone wcs: http://www.bike-components.de/catalog/p ... ts_id=4264
(Gewicht staat ergens onder aan de site)
Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 30 Maart 2006
Ik heb zitten zoeken, maar niet gevonden. Wat is het verschil tussen het type wcs met die kleurtjes en de grijze uitvoering.
Alleen de kleurtjes ?
Kleine veranderingen bij elk nieuw model wat Ritchey uitbrengt. Ook de voorplaat heeft een kleine verandering doorgemaakt. Hier in chronologische volgorde:De 4 axis is een WCS versie die ze hebben gemaakt voor carbon sturen. Die staat dus naast de normale WCS.
Ik heb zitten zoeken, maar niet gevonden. Wat is het verschil tussen het type wcs met die kleurtjes en de grijze uitvoering.
Alleen de kleurtjes ?
Kleine veranderingen bij elk nieuw model wat Ritchey uitbrengt. Ook de voorplaat heeft een kleine verandering doorgemaakt. Hier in chronologische volgorde:De 4 axis is een WCS versie die ze hebben gemaakt voor carbon sturen. Die staat dus naast de normale WCS.
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!
Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 30 Maart 2006
Alleen de kleurtjes ?
Kleine veranderingen bij elk nieuw model wat Ritchey uitbrengt. Ook de voorplaat heeft een kleine verandering doorgemaakt. Hier in chronologische volgorde:het gaat / ging mij tussen deze 2 versies..
dank u allen !
Alleen de kleurtjes ?
Kleine veranderingen bij elk nieuw model wat Ritchey uitbrengt. Ook de voorplaat heeft een kleine verandering doorgemaakt. Hier in chronologische volgorde:het gaat / ging mij tussen deze 2 versies..
dank u allen !
Quote: Origineel geplaatst door SpEric op 30 Maart 2006
Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 30 Maart 2006 Ik heb zitten zoeken, maar niet gevonden. Wat is het verschil tussen het type wcs met die kleurtjes en de grijze uitvoering.Alleen de kleurtjes ?Kleine veranderingen bij elk nieuw model wat Ritchey uitbrengt. Ook de voorplaat heeft een kleine verandering doorgemaakt. Hier in chronologische volgorde:
het gaat / ging mij tussen deze 2 versies.. dank u allen !
als ik in de catalogus van Roseversand kijk, dan lijkt het erop dat de 'grijze' uitvoering voor de 'normale' uitvoering is en die met kleurtjes voor de oversized sturen... of zit ik er helemaal naast?
Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 30 Maart 2006 Ik heb zitten zoeken, maar niet gevonden. Wat is het verschil tussen het type wcs met die kleurtjes en de grijze uitvoering.Alleen de kleurtjes ?Kleine veranderingen bij elk nieuw model wat Ritchey uitbrengt. Ook de voorplaat heeft een kleine verandering doorgemaakt. Hier in chronologische volgorde:
het gaat / ging mij tussen deze 2 versies.. dank u allen !
als ik in de catalogus van Roseversand kijk, dan lijkt het erop dat de 'grijze' uitvoering voor de 'normale' uitvoering is en die met kleurtjes voor de oversized sturen... of zit ik er helemaal naast?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Die gekleurde versie lijkt wel mooier maar is niets meer dan een verkapte bezuiniging van Ritchey. De gelazerde "witte" uitvoering bleef heel lang mooi, de nieuwe logo's met kleurtjes is gelakt en laat kort na ingebruikname los (met aceton is het geheel verwijderbaar).
Klopt ja, nadat ik mijn wcs spullen op de mtb heb teruggebracht naar Rose-versand omdat ik toch nog een frame moest ruilen kreeg ik een nieuw stuur, stuurpen en zadelpen vergoed voor garantie omdat de logo's na een rit compleet vervaagd waren.. en nu heb ik op mijn racefiets besloten het logo maar helemaal van de pen af te spuiten. Het houdt toch niet zo lang stand.
Science of Performance!