overschoenen
-
- Forum-lid
en wielrenners zijn vaak ijdel, maar vooral voor de aero
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
-
- Forum-lid HC
of om het merk schoenen te verhullen. Dat gebeurt ook op zeker
Ik gebruik ze in de zomer alleen om mijn schoenen schoon te houden als het net heeft geregend.
Of het zinvol is om bij een training aerodynamisch te zijn weet ik niet, al heb ik meerdere lekker zittende eendelers die ik tijdens training ook wel draag en dat past dan wel goed bij elkaar natuurlijk
Of het zinvol is om bij een training aerodynamisch te zijn weet ik niet, al heb ik meerdere lekker zittende eendelers die ik tijdens training ook wel draag en dat past dan wel goed bij elkaar natuurlijk
Als je campa wil heb je nooit meer wat anders
nder de 20 graden rij ik altijd met lycra overschoenen. En onder de 10 graden met winter overschoenen. Mijn schoenen hebben erg veel ventilatie en met een paar overschoenen is dat een stuk minder. Plus het ziet er aardig uit...
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Veel rijden met over schoenen omdat ze hun schoenen niet mooi genoeg vinden of ze mooi willen houden. Dat ik zaterdag zonder overschoenen ging rijden op de kasseien vonden veel vrienden heel erg zonde. Want dan zouden de witte sidi's iets minder worden misschien. Zij rijden alleen paar criteriums met mooi weer zonder overschoenen.
Ik heb alleen winter overschoenen om m'n voeten warm en droog te houden. Zomer overschoenen gebruik ik niet. Ik vind ze eigenlijk vaak geen gezicht en dat verhaaltje over aerodynamica betwijfel ik sterk.
Ik heb alleen winter overschoenen om m'n voeten warm en droog te houden. Zomer overschoenen gebruik ik niet. Ik vind ze eigenlijk vaak geen gezicht en dat verhaaltje over aerodynamica betwijfel ik sterk.
-
- Forum-lid
Tja ik vind mijn schoenen juist mooier dan mijn overschoenen en daarnaast voelt het vrijer zonder, dus als de temperatuur het maar enigzins toe staat (vanaf 10gr ofzo) gaan ze uit.