Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Carnac/northwave

napoleon
Forum-lid

napoleon 22 mar 2006 14:38

Na jarenlang naar volle tevredenheid met carnac schoenen gefietst te hebben, ben ik nu toe aan nieuwe schoenen. Ik heb een korte voet(maat 39), welke ook nog breed is en met een hoge vreef. Ik heb het idee dat carnac sinds een jaar of 2 over is gegaan op een andere filosophie en volgens mij is daardoor de maatvoering ook gewijzigd. Ik heb nu mijn oog op de earaetor racing van northwave laten vallen. Kan iemand vertellen hoe de maatvoering daarvan is en of northwave ook breedte maten heeft? Verder hou ik mij ook aanbevolen over de ervaringen met de carnac M5.

pietalala
Forum-lid

pietalala 22 mar 2006 17:37

denk dat je in de verkeerde topic zit, zo ga je niet veel antwoord krijgen, kijk eens bij kleding en schoeisel, en gebruik eventueel de zoekfuntie

greets
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 22 mar 2006 18:26

ach dat subforum maakt niet zoveel uit, maar ik zal het wel even verplaatsen.
Waarom ga je niet gewoon naar de winkel en pas je een paar, weet je binnen 5 minuten of het wat is.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

jsparie
Forum-lid

jsparie 26 mar 2006 00:40

Quoten: Origineel geplaatst door Napoleon op 22 Maart 2006

Na jarenlang naar volle tevredenheid met carnac schoenen gefietst te hebben, ben ik nu toe aan nieuwe schoenen. Ik heb een korte voet(maat 39), welke ook nog breed is en met een hoge vreef. Ik heb het idee dat carnac sinds een jaar of 2 over is gegaan op een andere filosophie en volgens mij is daardoor de maatvoering ook gewijzigd. Ik heb nu mijn oog op de earaetor racing van northwave laten vallen. Kan iemand vertellen hoe de maatvoering daarvan is en of northwave ook breedte maten heeft? Verder hou ik mij ook aanbevolen over de ervaringen met de carnac M5.

Northwave valt behoorlijk breed en zowel shimano als Sidi heb extra brede maten. Daar moet iets voor je bij zitten denk ik.

groenespicht
Forum-lid

groenespicht 30 mar 2006 11:10

Ik heb ervaring met Northwave Aerator 3. Fijne schoen, brede leest. Zit lekker, carbon zool is lekker stijf. Als je zoiets zoekt Napoleon kan ik ze je aanbevelen al valt over voorkeur niet te twisten.
TIP: bij Wielerhuis Liessel (Patrick Claessens) in Liessel (Noord-Brabant) zijn ze toevallig in de aanbieding voor, ik dacht, € 150,-?? Blauw-grijs en de zwart-wit uitvoering. Bel ze maar eens. Ik heb ze daar ook gehaald. SUCCES!!
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

Plaats reactie