RED Bull 2006 icm Ridley???!!!
zo nieuw is dat niet, het monocoque carbon frame van rose van 1 a 2 jaar terug, leek ongelofelijk sterk op een concorde razorblade
en rose is niet alleen: het frame van 2danger zag er ook zo uiten het nieuwe carbon frame van 2danger doet me ook denken aan de nieuwe razorblade
voor dit alles heb ik geen exacte bewijzen, maar op het zicht lijken ze me hetzelfde
en rose is niet alleen: het frame van 2danger zag er ook zo uiten het nieuwe carbon frame van 2danger doet me ook denken aan de nieuwe razorblade
voor dit alles heb ik geen exacte bewijzen, maar op het zicht lijken ze me hetzelfde
Ben even de nieuwe Rose catalogus aan het bekijken. De nieuwe carbon frames staan erin, nieuw zijn de Cross fietsen (bovenste segment). En het Pro SL frame met 105 en de Lightwheels: 7,8 kg voor 1249 euro. Werkelijk onvoorstelbaar. 200 euro meer voor Ultegra, 7,5 kg.
De plaatjes willen niet: Te zien bij Rose:
Het nieuwe X-lite Carbon frame.
De nieuwe crossers: de duurste Crosser met een carbon Ridley frame (ook de alu crossers zijn van Ridley). Ik dacht dat het Ridley materiaal vooral in het crossprogramma zit.
En de nieuwe Titanium frames.
Het nieuwe X-lite Carbon frame.
De nieuwe crossers: de duurste Crosser met een carbon Ridley frame (ook de alu crossers zijn van Ridley). Ik dacht dat het Ridley materiaal vooral in het crossprogramma zit.
En de nieuwe Titanium frames.
heb op Rose site gekeken daar is nog niks doorgevoerd klopt dat?
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Ik heb dus wel de peperdure Ridley Red Bull carbon crosser gezien... Ik heb het normaal niet zo op crossers, maar deze ziet er wel subliem uit (ondanks de slechte foto). Misschien dat Ridley in ieder geval wat styling in het Rose concern brengt (met afstand hun (enige) zwakste punt van Rose).
-
- Forum-lid HC
tsja ridley is nu eenmaal het eigen merk van raceproducts, en dat bedrijf wil hun fietsen natuurlijk ook aan andere aanbieders verkopen. en dat ze nu red bull (rose versand) hebben gevonden die een aantal van hun frames afneemt is natuurlijk goed voor de omzet. Als ze nu dan van dat geld een beetje gaan onderzoeken en betere frames ontwikkelen heeft het merk ridley daar ook wat aan.
Quote: Origineel geplaatst door BigM op 18 Maart 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 18 Maart 2006heb op Rose site gekeken daar is nog niks doorgevoerd klopt dat?site ligt nu plat
Ze zijn naar een nieuwe overgestapt, namelijk: www.rose.nl.
Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 18 Maart 2006heb op Rose site gekeken daar is nog niks doorgevoerd klopt dat?site ligt nu plat
Ze zijn naar een nieuwe overgestapt, namelijk: www.rose.nl.
-
- Forum-lid
Geen slechte keuze van Rose lijkt me.
Ze verkopen zeer veel fietsen, het gamma uitbreiden is nooit erg.
Ze verkopen zeer veel fietsen, het gamma uitbreiden is nooit erg.