probikeshop??
Quoten: Origineel geplaatst door XLR8R op 14 Maart 2006
ik kom er vast echter
heb al zijn gegevens en even gecontroleerd op kvk.nl, ziet er goed uit
Dat zegt nog helemaal niets. Een beetje oplichter schrijft zich natuurlijk in bij de KvK. Daarmee niet gezegd hebbende dat probikeshop een oplichter is!
ik kom er vast echter
heb al zijn gegevens en even gecontroleerd op kvk.nl, ziet er goed uit
Dat zegt nog helemaal niets. Een beetje oplichter schrijft zich natuurlijk in bij de KvK. Daarmee niet gezegd hebbende dat probikeshop een oplichter is!
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!
Quoten: Origineel geplaatst door pjotr op 21 Maart 2006
Heb je soms een link?
http://www.probikeshop.de/ maar site draait nog niet is in aanbouw
Heb je soms een link?
http://www.probikeshop.de/ maar site draait nog niet is in aanbouw
het is www.probikeshop.nl, niet alleen de duitsers zijn goedkoop haha. Hij is idd. in aanbouw maar beloofd veel goeds.
Quoten: Origineel geplaatst door Tonnie op 18 Mei 2006
Niets te zien ( wat op een fietszaak moet lijken ) op beide links.Jammer.
Volgens mij kan Adroit daar mee over vertellen, of niet?
Niets te zien ( wat op een fietszaak moet lijken ) op beide links.Jammer.
Volgens mij kan Adroit daar mee over vertellen, of niet?
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Aardige vent, maar gewoon een opkoper. Verkoopt partijen afkomstig van grote leveranciers. Goede prijzen maar bij breuk geen garantie (je krijgt waar je voor betaald, niet meer niet minder).
Elke verkoper die geen easton dealer is en toch zegt garantie te kunnen geven spiegelt verkeerde zaken voor en aangezien ik weet waar deze partij vandaan komt: op oem produkten heet het garantie tot de deur...
Elke verkoper die geen easton dealer is en toch zegt garantie te kunnen geven spiegelt verkeerde zaken voor en aangezien ik weet waar deze partij vandaan komt: op oem produkten heet het garantie tot de deur...
Daar ga je toch echt de fout in sharkman !! Alle onderdelen (dus ook easton) die verkocht worden via probikeshop.nl hebben de normale fabrieksgarantie. Inderdaad koop ik OEM onderdelen op, maar ook die vallen gewoon onder de normale fabrieksgarantie!!!
Wat denk je van alle spullen die de duitse internetshops aanbieden ??? Is ook allemaal OEM
Wat denk je dat er aan onderdelen in de plaatselijke fietsenzaken wordt verkocht? Juist veel OEM spullen
Maar als jij zo goed weet waar de easton vorken vandaan komen EN dat daar geen garantie op gegeven wordt nodig ik je graag uit om mij het tegendeel te bewijzen.
Wat denk je van alle spullen die de duitse internetshops aanbieden ??? Is ook allemaal OEM
Wat denk je dat er aan onderdelen in de plaatselijke fietsenzaken wordt verkocht? Juist veel OEM spullen
Maar als jij zo goed weet waar de easton vorken vandaan komen EN dat daar geen garantie op gegeven wordt nodig ik je graag uit om mij het tegendeel te bewijzen.