wiel laten repareren of nieuw kopen?
Heeft iemand ervaring met een fietsenmaker in midden-nederland om wielen te laten repareren? (ging altijd naar Hommes....)
Na een ongeluk wil ik van een nog goede wielset een velg laten vervangen van het achterwiel.
Of is aanschaf nieuw wiel (cxp33 velg, centaur-naaf) mischien (ook prijstechnisch) toch verstandiger?
Cor
Na een ongeluk wil ik van een nog goede wielset een velg laten vervangen van het achterwiel.
Of is aanschaf nieuw wiel (cxp33 velg, centaur-naaf) mischien (ook prijstechnisch) toch verstandiger?
Cor
ik zag dat een complete set cxp33 velgen met centaur naven bij Bikexperto ca. €280 gaat kosten, achterwiel alleen dus waarschijnlijk ca. €175?
Volgens mij moet het met minder mogelijk zijn om alleen de velg te laten vervangen.
Iemand een indicatie wat dat kost?
Cor
Volgens mij moet het met minder mogelijk zijn om alleen de velg te laten vervangen.
Iemand een indicatie wat dat kost?
Cor
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
http://www.bikeboosting.nl
Ik heb hier goeie ervaring mee.
twee setjes laten spaken voor mijn weg en cross fiets.
blijven geweldige wielen.
chalita schreef:http://www.bikeboosting.nl
Ja, maar bij repareren geven ze niet thuis.
-
- Forum-lid
Moet je naar Liersen in in Eemnes gaan. Kunnen perfect een wiel bouwen of herstellen.
Betrouwbare toko
succes
Betrouwbare toko
succes
Gazelle SPR Gazelle FCC pro Gazelle R531 Team Gazelle Silhouet Marchisio Campagnolo Look
Als het wiel niet al te oud is, kan je de spaken gewoon hergebruiken. Velg er tegen aan tapen en spaken exact gelijk overzetten.
Als je dat niet wilt, kan je de spaken er uit knippen , de naaf naar wie dan ook opsturen en met de post terug laten sturen. IS ook niet zo duur.
Als je dat niet wilt, kan je de spaken er uit knippen , de naaf naar wie dan ook opsturen en met de post terug laten sturen. IS ook niet zo duur.
Velgenfluisteraar
Florezido
Florezido