Hey,
Ik heb een mavic cosmic wiel met shimano body (2-3jaar oud) maar daarnaast heb ik een fiets met campa chorus 10speed groep. kan ik op dat mavic wiel een shimano 10speed cassette monteren en deze dan gebruiken op mijn fiets met campa chorus 10speed groep?
postamble();
compatibiliteit campa 10speed/shimano10sp
Quoten: Origineel geplaatst door korsakow op 13 Maart 2006
<CRIPT language=javascript>postamble(); wel problemen dus...????
als die cosmics (of al uw andere wielen) shimanobody's hebben, dan kan je een shiftmate gebruiken om de 100 combinatie te maken, als je echter ook campawielen gebruikt dan kan dit niet !
<CRIPT language=javascript>postamble(); wel problemen dus...????
als die cosmics (of al uw andere wielen) shimanobody's hebben, dan kan je een shiftmate gebruiken om de 100 combinatie te maken, als je echter ook campawielen gebruikt dan kan dit niet !
Quoten: Origineel geplaatst door TS-Biker op 13 Maart 2006
Quoten: Origineel geplaatst door blehh op 13 Maart 2006
no problem..
J.
zal slechts 90 goed gaan, ergens gaat hij steeds ratelen.Ofwel in de hoge versnellingen, ofwel in de lage !
Het ziet er naar uit dat ik die shimano-body zal vervangen door een campa-body. Hoeveel zou mij dat kosten? waar kan ik zo'n body vinden?
Quoten: Origineel geplaatst door blehh op 13 Maart 2006
no problem..
J.
zal slechts 90 goed gaan, ergens gaat hij steeds ratelen.Ofwel in de hoge versnellingen, ofwel in de lage !
Het ziet er naar uit dat ik die shimano-body zal vervangen door een campa-body. Hoeveel zou mij dat kosten? waar kan ik zo'n body vinden?