demonteren remgreep van het stuur
- boswielrenner
- Forum-lid
Sorry dat ik het vraag, maar hoe demonteer je een shimano ultegra 10 speed remgreep van het stuur? Ik heb het stuurlint al van het stuur gehaald en derubbers van de remgreep omhoog geschoven. Moet ik nu de twee kleine kruiskop schroefjes losdraaien zodat de klem los gaat en ik de remgreep van het stuur kan schuiven? Graag een antwoord want ik kan nu niet verder met het monteren van mijn nieuwe carbon stuur.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Er zit een inbusmoer onder het rubber, aan de buitenkant van de STI's. Je ziet daar ook een inkeping lopen. Als je die losdraait kan je de hendels van het stuur nemen. Voor de duidelijkheid, een shimano handleiding:http://cycle.shimano-eu.com/media/cycli ... 537931.pdf
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!
- boswielrenner
- Forum-lid
Bedankt voor de reply. Je was me net voor. ik had het reeds ondekt.
Nog wel een vraag over de stand van de remhendels. Staan remhendels altijd iets naar buiten of zet je de hendel gelijk aan het stuur. Dus echt recht op het stuur zodat hendel en stuurbocht precies achter elkaar staan.
Nog wel een vraag over de stand van de remhendels. Staan remhendels altijd iets naar buiten of zet je de hendel gelijk aan het stuur. Dus echt recht op het stuur zodat hendel en stuurbocht precies achter elkaar staan.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29