Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Stickers Cosmic Carbon
-
- Forum-lid
Ik vroeg mij af of er nog interesse is voor de oude Cosmic Carbon stickers in andere kleuren (wit, blauw, groen of anders).
-
- Forum-lid
Daar ga ik helaas niet aan beginnen. Het probleem is dat de sticker wordt gesneden, en je dan alleen de letters op je velg plakt. Dus alles wat er tussen zit moet je er tussenuit gaan pulken. Dat is super veel werk. Ben je echt wel een paar uurtjes mee bezig.
Valt ook nog wel mee...
Rijden al minstens een tiental forumleden met van mij afkomstige stickers rond..... (en een hele reeks profs) Kan ze leveren in elke gewenste kleur (dus ook wit) uitgezonderd chroom (zijn we nog mee aan het expirimenteren). Zowel het nieuwe als het oude design is mogelijk.
Rijden al minstens een tiental forumleden met van mij afkomstige stickers rond..... (en een hele reeks profs) Kan ze leveren in elke gewenste kleur (dus ook wit) uitgezonderd chroom (zijn we nog mee aan het expirimenteren). Zowel het nieuwe als het oude design is mogelijk.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Even een n00b vraag tussendoor: waarom worden die stickers zo los gemaakt?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door Den Stoeperd op 05 Maart 2006
Daar ga ik helaas niet aan beginnen. Het probleem is dat de sticker wordt gesneden, en je dan alleen de letters op je velg plakt. Dus alles wat er tussen zit moet je er tussenuit gaan pulken. Dat is super veel werk. Ben je echt wel een paar uurtjes mee bezig.
wat kan je dan wel bieden ?
wat kan je dan wel bieden ?
-
- Forum-lid
Het oude model.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 05 Maart 2006
Omdat Mavic 90 euro ofzo voor die stickers vraagd en je bij Mavic enkel gele stickers kunt kopen die die passen lang niet bij alle fietsen.
Dei wielen worden toch gewoon bestickerd geleverd???
Omdat Mavic 90 euro ofzo voor die stickers vraagd en je bij Mavic enkel gele stickers kunt kopen die die passen lang niet bij alle fietsen.
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 06 Maart 2006
Ja, tuurlijk, maar je kan ze er dus af peuteren en vervangen door een beter passende kleur stickers.
Ja, tuurlijk, maar je kan ze er dus af peuteren en vervangen door een beter passende kleur stickers.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Of je no-name carbon wieltjes bestickeren....