Bontrager: Race XXX lite
-
- Forum-lid
Heeft iemand ervaring met deze zadelpen? Ik zou ze me graag aanschaffen maar ik ben bij de FM geweest en hij biedt ze me aan voor €166.90 als ik dan op de site van bontrager kijk zie ik ze staan voor €133.21. Zou ik ze nu bestellen via bontrager.com of m'n FM. En weet iemand ze misschien nog voor een stuk goedkoper staan: Math Salden, Mammoet,...
Over dit beest gaat het
Over dit beest gaat het
Nulla tenaci invia est via!
Quoten: Origineel geplaatst door Evert Dehandsch op 03 Maart 2006
Heeft iemand ervaring met deze zadelpen? Ik zou ze me graag aanschaffen maar ik ben bij de FM geweest en hij biedt ze me aan voor €166.90 als ik dan op de site van bontrager kijk zie ik ze staan voor €133.21. Zou ik ze nu bestellen via bontrager.com of m'n FM. En weet iemand ze misschien nog voor een stuk goedkoper staan: Math Salden, Mammoet,...
Over dit beest gaat het
Op de site van Bontrager staan toch alleen US prijzen, dus in dollars?Hoe kom jij aan euro prijzen?166 euro is erg veel voor een zadelpen: heb zelf een RaceXlite via marktplaats gekocht voor 50 euro. Verschil: ongeveer 20 gram.Als je nog een RaceXXXLite carbon stuurpen zoekt, dan moet je me even mailen.
Over dit beest gaat het
Op de site van Bontrager staan toch alleen US prijzen, dus in dollars?Hoe kom jij aan euro prijzen?166 euro is erg veel voor een zadelpen: heb zelf een RaceXlite via marktplaats gekocht voor 50 euro. Verschil: ongeveer 20 gram.Als je nog een RaceXXXLite carbon stuurpen zoekt, dan moet je me even mailen.
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Welke maat en lengte moet je hebben ik heb er hier nog een liggen , ongebruikt.
mail me anders maar ff eselpee@gmail.com
mail me anders maar ff eselpee@gmail.com
"Try not. Do or do not......there is no try"
-
- Forum-lid
Ik heb de prijzen omgezet via de wisselkoersen die ik gevonden heb op de site van krant: De Standaard (zullen wel kloppen). Zelf heb ik nu de Ritchey Comp zadelpen en stuurpen zitten. Voor de lengte, diameter, heb ik geen idee. Ik zal een van dezer dagen langsgaan bij m'n FM om te horen wat voor maten ik nodig heb. Want heb me helemaal laten opmeten en dit staat niet ingevuld op de papieren. Ben wel geïntreseerd in beide aanbiedingen.
Nulla tenaci invia est via!
Zoals je zelf al melde moet je even kijken op de site van mammoet. Daar worden ze aangeboden voor 119,- Ik heb zelf een x lite 27,2/250 maar heb een 27,2/300 nodig. Mocht je daar dus interesse in hebben laat dat dan maar weten.
Zelf zoek is dus nog een xxx lite 27,2/300. Mocht iemand die kwijt willen dan hoor ik dat graag (gaat om de versie met 5mm setback).
Zelf zoek is dus nog een xxx lite 27,2/300. Mocht iemand die kwijt willen dan hoor ik dat graag (gaat om de versie met 5mm setback).
Quoten: Origineel geplaatst door wezep op 03 Maart 2006
Over dit beest gaat het
Selecteer bij Taal Duits, dan staan de prijzen in euro's
De Aeolus 2399
Over dit beest gaat het
Selecteer bij Taal Duits, dan staan de prijzen in euro's
De Aeolus 2399
pas op! paaltje!
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 06 Maart 2006
Neem een Use carbon in dezelfde maat: lichter, zeer sterk en vergelijkbaar in prijs (bovendien is de nieuwe Cyclops met een één bouts bevestiging een heel stuk betrouwbaarder en handiger geworden)
Sharkman, was er wat aan de hand met de oude bevestiging van de USE pennen. IK heb daar nog nooit iets van gehoord of gelezen ??
Ferdi
Neem een Use carbon in dezelfde maat: lichter, zeer sterk en vergelijkbaar in prijs (bovendien is de nieuwe Cyclops met een één bouts bevestiging een heel stuk betrouwbaarder en handiger geworden)
Sharkman, was er wat aan de hand met de oude bevestiging van de USE pennen. IK heb daar nog nooit iets van gehoord of gelezen ??
Ferdi
Wat zij jullie ervaringen met de Bontrager Race XXX lite? Ik heb een kennis die veelvuldig last heeft van het feit dat de zadelstand wijzigd tijdens het koersen.Het lijkt wel of de tandjes bovenop de kop te fijn zijn. Hierdoor zakt de punt van het zadel of komt deze naar boven. Is dit te verhelpen?
Gerardo