Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

nieuwe sidi’s!!

fransb
Forum-lid

fransb 02 mar 2006 18:09

een overbodig bericht: SIDI RULEZZ
in 1990 Sidi Genius schoenen gekocht, 16 jr op gereden... En nu waren ze echt op, finaal versleten, mag het een keer?
De wielerzaak ingelopen, zonder verder kijken Genius 5's gekocht, ze zitten direct als gegoten, zondag gelijk mee gaan fietsen, het is als thuiskomen :-)
Meneer Sidi verdient een standbeeld!

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 02 mar 2006 19:47

Meneer Sidi? Dino Signori heet de beste man.

Maar fijne stappertjes inderdaad.

swind
Forum-lid

swind 02 mar 2006 20:00

Quoten: Origineel geplaatst door fransb op 02 Maart 2006

een overbodig bericht: SIDI RULEZZin 1990 Sidi Genius schoenen gekocht, 16 jr op gereden... En nu waren ze echt op, finaal versleten, mag het een keer?De wielerzaak ingelopen, zonder verder kijken Genius 5's gekocht, ze zitten direct als gegoten, zondag gelijk mee gaan fietsen, het is als thuiskomen :-)Meneer Sidi verdient een standbeeld!

Als je die meneer een standbeeld wilt geven, dan zul je toch vaker je SIDI's moet vervangen. Want van 1x per 16 jaar een paar SIDI's kopen wordt meneer SIDI ook niet echt rijk!
Grapje, ik vind het alleen maar, mooi dat mensen zolang met hun spullen doen! Ik hoorde een keer het verhaal van een vrouw die al 25 jaar dezelfde nilfisk stofzuiger gebruikte. Toen die stofzuiger na 25 jaar kapot ging en ze wou hem later repareren, kreeg ze van Nilfisk gratis een nieuwe, omdat ze zolang met haar stofzuiger had gedaan. Kijk dat is vor nilfisk goede reklame en de mevrouw is ook weer blij.
Misschien moet je 16 jaar oude schoenen ook bij SIDI te reparatie aanbeiden.

Als ie gaar is kom ik terug

fransb
Forum-lid

fransb 03 mar 2006 16:49

Quote:
Als je die meneer een standbeeld wilt geven, dan zul je toch vaker je SIDI's moet vervangen. Want van 1x per 16 jaar een paar SIDI's kopen wordt meneer SIDI ook niet echt rijk!

Meneer Sidi (sorry: meneer Signori) hoeft toch niet rijk te zijn om hem een standbeeld te geven? Hij hoeft hem toch niet zelf te betalen als ik hem geef?
wakker blijven he

swind
Forum-lid

swind 03 mar 2006 17:24

Quoten: Origineel geplaatst door fransb op 03 Maart 2006

Quote:

Als je die meneer een standbeeld wilt geven, dan zul je toch vaker je SIDI's moet vervangen. Want van 1x per 16 jaar een paar SIDI's kopen wordt meneer SIDI ook niet echt rijk!

Meneer Sidi (sorry: meneer Signori) hoeft toch niet rijk te zijn om hem een standbeeld te geven? Hij hoeft hem toch niet zelf te betalen als ik hem geef? wakker blijven he

Ooh heb je al het geld dat je bespaard hebt door geen schoenen te kopen in een potje gedaan. En ga je van het geld in het potje een standbeeld voor Meneer Signori kopen.
Als ie gaar is kom ik terug

fransb
Forum-lid

fransb 03 mar 2006 17:31

Jij hebt 't begrepen, als ik m'n goeie geld in schoenen steek kan ik geen standbeeld meer betalen.
By the way (en weer on-topic): wie weet voor welke schoenplaten het achterste schroefgat is bedoeld, gewoon uit interesse?
Overigens: ik heb ook ooit Shimano schoenen gehad (voor de mtb trouwens), die dingen hebben zo'n smalle leest, zijn die gemaakt voor ballerina's? Saillant detail: Ballerini had ook altijd Sidi's

Plaats reactie