Trainingsarrangement Franse AlpenIn het wiel van een profIn het voorjaar organiseren wij wederom een trainingsarrangement in de Franse Alpen. Steven Rooks is 4 dagen lang uw professionele begeleider. De voormalig bergkoning geeft een ieder persoonlijk advies over de klim- en daaltechnieken, de juiste houding en het gebruik van materialen.Tijdens deze 4-daagse reis worden o.a. Alpe d'Huez, Col d'Ornon en Col de Morte beklommen. Het arrangement wordt afgesloten met een individuele klimtijdrit op Alpe d'Huez._____________________________________________________________
http://www.sportclinics.nl/sportclinics ... alpen.html
-
- Forum-lid
Klinkt wel leuk ja, maar ik hoop niet dat hij weer van dat zinnige advies gaat geven als dat je vooral met je achterrem moet remmen tijdens Alpencol-afdalingen. Of was dat Lubberding?
Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 14 Maart 2006
Lijkt me ook leuk, maar ja dat kan bruin niet trekken. Hier hoef niet mee thuis te komen, vanne ik ga ff 4 dagen me de klere fietsen voor bijna 500,-- euri's. Ik loop dan kans dat ik voorgoed mijn koffers kan pakken.
ik kreeg gelijk een zal geld mee ... hoe zou dat bedoeld zijn dan ?
Lijkt me ook leuk, maar ja dat kan bruin niet trekken. Hier hoef niet mee thuis te komen, vanne ik ga ff 4 dagen me de klere fietsen voor bijna 500,-- euri's. Ik loop dan kans dat ik voorgoed mijn koffers kan pakken.
ik kreeg gelijk een zal geld mee ... hoe zou dat bedoeld zijn dan ?
Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 14 Maart 2006
Mmm, klinkt niet echt gezellig. Verder heb je wel een leuk leven hoop ik?
Mmm, klinkt niet echt gezellig. Verder heb je wel een leuk leven hoop ik?