Alles over vakanties op én met de fiets

Trainingsarrangement Franse Alpen

speric
Forum-lid HC

speric 02 mar 2006 13:36

Trainingsarrangement Franse AlpenIn het wiel van een profIn het voorjaar organiseren wij wederom een trainingsarrangement in de Franse Alpen. Steven Rooks is 4 dagen lang uw professionele begeleider. De voormalig bergkoning geeft een ieder persoonlijk advies over de klim- en daaltechnieken, de juiste houding en het gebruik van materialen.Tijdens deze 4-daagse reis worden o.a. Alpe d'Huez, Col d'Ornon en Col de Morte beklommen. Het arrangement wordt afgesloten met een individuele klimtijdrit op Alpe d'Huez._____________________________________________________________
http://www.sportclinics.nl/sportclinics ... alpen.html

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 02 mar 2006 19:39

Klinkt wel leuk ja, maar ik hoop niet dat hij weer van dat zinnige advies gaat geven als dat je vooral met je achterrem moet remmen tijdens Alpencol-afdalingen. Of was dat Lubberding?

noppie
Forum-lid

noppie 14 mar 2006 23:12

Lijkt me ook leuk, maar ja dat kan bruin niet trekken. Hier hoef niet mee thuis te komen, vanne ik ga ff 4 dagen me de klere fietsen voor bijna 500,-- euri's. Ik loop dan kans dat ik voorgoed mijn koffers kan pakken.
kiekeboe

speric
Forum-lid HC

speric 15 mar 2006 13:30

Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 14 Maart 2006

Lijkt me ook leuk, maar ja dat kan bruin niet trekken. Hier hoef niet mee thuis te komen, vanne ik ga ff 4 dagen me de klere fietsen voor bijna 500,-- euri's. Ik loop dan kans dat ik voorgoed mijn koffers kan pakken.

ik kreeg gelijk een zal geld mee ... hoe zou dat bedoeld zijn dan ?

rolandt
Forum-lid

rolandt 15 mar 2006 13:44

Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 14 Maart 2006

Mmm, klinkt niet echt gezellig. Verder heb je wel een leuk leven hoop ik?

Plaats reactie