Ervaringen Shimano Flightdeck
Als ze de knoppen in de STI's ook draadloos zouden makenen er een hartslagfunctie bijdoen, zou ik het nog kunnen overwegen. Voorlopig ben ik erg tevreden met m'n CS200cad. Hmmm, eigenlijk zou het beter zijn als ik mijn Polar zou kunnen bedienen vanaf mijn shifters...
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!
flightdeck werkt prettig. bediening aan STI's, trapfrequentie zonder sensor aan de achtervork, Groot display.
Een hartslagmeter is inderdaad niet mogelijk. Misschien moet shimano eens met Polar gaan samenwerken.
Er zitten inderdaad wel 2 draden van de Shifters naar de computer.
Een hartslagmeter is inderdaad niet mogelijk. Misschien moet shimano eens met Polar gaan samenwerken.
Quoten: Origineel geplaatst door Rien op 22 Februari 2006
flightdeck werkt prettig. bediening aan STI's, trapfrequentie zonder sensor aan de achtervork, Groot display.
Maar die monteer je gwoon onder het stuurlint door, dus zie je er toch niets van...
Maar die monteer je gwoon onder het stuurlint door, dus zie je er toch niets van...
Trapfreq is idd een hele goede, makkelijk te bedienen. Met klimmen is het idd erg makkelijk dat je weet of je nog een kransje over hebt....of niet.
Draden zijn onder stuurlint weggewerkt. Dus ook dat is prettig, alleen het ontbreken van HS is jammer.
Draden zijn onder stuurlint weggewerkt. Dus ook dat is prettig, alleen het ontbreken van HS is jammer.