Vandaag gezien...een korte broek
-
- Forum-lid HC
hangt ervanaf wat hij ging doen. wedstrijd rijden of full speed door het bos is het niet eens zo gek hoor een korte broek. Maar met een lange duurtraining op de weg is het idd wel een beetje onverantwoord
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Korte broek is altijd te koud rond het vriespunt. Poppel reedt op wk niets voor niets met beenstukken. Ach ja dat in korte broek moeten crossen is 1 van de vele (rare) traditie in de wielerwereld. (Want het is toch wel erg koud dus ga je je benen met rotzooi is smeren zodat je een warm gevoel hebt, maar nog meer warmte verliest).
Ik sprak er laatst ook één.......die wilde "hard" worden en dacht dat ging lukken door met een korte broek rond te gaan rijden met temp. rond nul........ik heb maar me mond gehouden..........
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox
-
- Forum-lid
Ik heb er ook een gespot met korte broek, plaats des onheils Valkenburg ad Geul. O ja en nog iemand in Polka dot shirt en broek (kort wel met been en armstukken). Nee het was niet Rasmussen...
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Quote: Origineel geplaatst door 66cm op 19 Februari 2006
Vandaag tussen Den Haag en Katwijk: Korte broek en een t-shirt met korte mouwen..
ik zag er vandaag ook zo een op de maasdijk rond demen, zijn armen waren helemaal rood lijkt me echt niet gezond.
Vandaag tussen Den Haag en Katwijk: Korte broek en een t-shirt met korte mouwen..
ik zag er vandaag ook zo een op de maasdijk rond demen, zijn armen waren helemaal rood lijkt me echt niet gezond.
-
- Forum-lid
In de Belsj al eens onder of rond het vriespunt eenen zottekop (jonkie trouwens) in korte broek zien fietsen. Ook een bikkelin van mijn club kwam bij 3gr vrolijk in korte broek aanzetten op de clubtraining... En raad eens waar zij vandaan kwam