Ik heb een setje dichte kettingbladen op de plank met het plan om ze op mijn tijdritfiets te monteren. Ze passen niet op een Campa-crank, dus is het een andere steek. Ik heb alleen Campa, ik weet niet voor welk merk het geschikt is. Kan iemand mij meer hierover vertellen? Op internet heb ik niets kunnen vinden.
Foto op Marktplaats/nderdelen/accessoires Zoek op Diverse kettingbladen. Advertentie is gisteren geplaatst.
ASCO dichte kettingbladen
-
- Forum-lid HC
lijkt mij wel handig als je wat meer info plaatst. Dus welke steek het wel is hoeveel gaten hij heeft dan kan er een antwoord komen
Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 14 Februari 2006
lijkt mij wel handig als je wat meer info plaatst. Dus welke steek het wel is hoeveel gaten hij heeft dan kan er een antwoord komen
Heb je de foto op Marktplaats bekeken (3 foto's). Welke steek, ik weet het echt niet. Het is tiengaats. Met behulp van een vergrootglas heb ik inmiddels ADCO BMX kunnen ontcijferen. Zal dus hoogst waarschijnlijk voor BMX crankstel geschikt zijn, denk je ook niet?
Groet en bedankt voor je reactie!
Heb je de foto op Marktplaats bekeken (3 foto's). Welke steek, ik weet het echt niet. Het is tiengaats. Met behulp van een vergrootglas heb ik inmiddels ADCO BMX kunnen ontcijferen. Zal dus hoogst waarschijnlijk voor BMX crankstel geschikt zijn, denk je ook niet?
Groet en bedankt voor je reactie!