Sportbril opsterkte
-
- Forum-lid HC
Wat zoek je, een bril met inzetstuk of een sportbril waarvan de lenzen geslepen zijn?
inderdaad die keuze moet je maken al is dit niet altijd aan de orde.. ligt aan de sterte van de glazen die je hebt.. persoonlijk heb ik de adidas evil eye en zet hier een inklik montuurtje in.. perfecte bril.. beslaan doet i nauwelijks en zit perfect... zou geen andere meer willen..
Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 12 Februari 2006
Wat zoek je, een bril met inzetstuk of een sportbril waarvan de lenzen geslepen zijn?
Je kan een Oakley M-Frame op scherpte laten maken, zoals Zülle en Hamilton hadden. Schijnt super te zijn.
Je kan een Oakley M-Frame op scherpte laten maken, zoals Zülle en Hamilton hadden. Schijnt super te zijn.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 12 Februari 2006
Klopt, maar dit is toch best een zeer prijzig verhaal, Ik heb een hele kleine afwijking, maar heb toch de moeite genomen om deze bril te bestellen en moet zeggen: TOP
Klopt, maar dit is toch best een zeer prijzig verhaal, Ik heb een hele kleine afwijking, maar heb toch de moeite genomen om deze bril te bestellen en moet zeggen: TOP
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Oakley glazen laten slijpen kan idd wel Casran, maar dat wordt een extreme dure bril. In nederland kost het slijpen 150 euro per glas. Je hebt op z'n minst 2 setjes glazen nodig, dus dan zit je al op 600 euro aan slijp kosten. Bij de ooster buren schijnt het wel een stuk goedkoper te kunnen, maar het blijft prijzig grapje. Als m'n ogen een paar jaar constant blijven doe ik het misschien wel over een paar jaar. Is toch de beste oplossing als je geen lenzen wilt zoals ik
is wel afhankelijk van je sterkte mijn sterkte kan niet geslepen worden in een m-frame of iets anders, kan bij mij jammer genoeg alleen in de 'normalere' brillen dus neit egt de sportmodellen..
maja ik heb dan ook een enorm sterke cilindervorm in m'n ogen, dus is 'n verhaal apart.. qua prijs.. onder de 400 euro heb ik geen sportbril op sterkte helaas, tis prijzig maar kan bij mij nauwelijks anders..
maja ik heb dan ook een enorm sterke cilindervorm in m'n ogen, dus is 'n verhaal apart.. qua prijs.. onder de 400 euro heb ik geen sportbril op sterkte helaas, tis prijzig maar kan bij mij nauwelijks anders..
Rudy Project Perception met inzetglazen. Werkt perfect. Ik heb hem met Racing Red glazen en dan heb je geen andere kleur meer nodig.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
-
- Forum-lid HC
Wel knap vind ik het van lancev7 dat zijn evil-eye niet beslaat. Bij mij is het zo dat met de eerste druppels regen gelijk al het zicht verdwijnt, reden voor mij om dan maar lenzen te dragen onder mijn bril.