Kabels
-
- Forum-lid
Ik ga mijn fiets terug op punt zetten en daarom zal ik ook nieuwe kabels steken, want die grijze shimano kabels vind ik er toch niet echt mooi uitzien. Nu heb ik al een beetje zitten rondkijken en er schieten nog 2 modellen over. Nokon kabels en Cordo kabels(geweven stof). Kan iemand het prijsverschil verklaren in het nadeel van Nokon die 2 keer zo duur is en zit er ook een groot verschil in werking tussen de 2 kabels?Een foto van Avid kabels omdat ik de cordo versie niet vond. Maar dit zou jullie een idee moeten geven.:
Excuse me while I kiss the sky
Nokon kabels zijn gewoon tamelijk duur in ontwikkelingskost, vrees ik. Belangrijk vind ik wel dat rond de kabel een "liner" zit, zodat vuil minder snel het schakelen kan bemoeilijken. Daarom dragen Nokon en Transfil Flying Snake mijn voorkeur weg. Kijk eens bij nderdelen: er zijn nog maar net 2 topics over Nokon, net onder de jouwe!!!
Als je voor Nokon gaat, laat met zo snel mogelijk iets weten! Ik krijg binnenkort een zilver Nokon set (derailleur- & remkabels) voor Campagnolo binnen, maar zou liever zwarte willen. Ik wil dus ruilen, en desnoods ook een kleine tussenkomst in je bestelling doen zodat de prijs wat lager is... Kan interessant zijn. Afspreken via email: pieter_deneve@yahoo.com
Als je voor Nokon gaat, laat met zo snel mogelijk iets weten! Ik krijg binnenkort een zilver Nokon set (derailleur- & remkabels) voor Campagnolo binnen, maar zou liever zwarte willen. Ik wil dus ruilen, en desnoods ook een kleine tussenkomst in je bestelling doen zodat de prijs wat lager is... Kan interessant zijn. Afspreken via email: pieter_deneve@yahoo.com
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
Ik rijd wel met shimano, maar als het mogelijk is om ze te combineren, dan kan er wel over gesproken worden.
-
- Forum-lid
Het zal niet meer nodig zijn. ik heb gekozen voor Jagwire zilver carbon gevlochten kabels. Maar toch bedankt!