Spike carbon wielen
-
- Forum-lid
Ik heb ze ook al een tijdje in de picture, gezien de prijs en relatief laag gewicht. Maar campa versie is pas leverbaar vanaf 20 februari. En ik weet niks van de kwaliteit.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
-
- Forum-lid
Ja, ook ik ben benieuwd naar deze wielen. Ik ben alleen bang dat voor deze prijs de kwaliteit niet al te best zal zijn.
Als iemand wat weet?
Als iemand wat weet?
Quoten: Origineel geplaatst door Waterfietser op 22 Februari 2006
Ja, ook ik ben benieuwd naar deze wielen. Ik ben alleen bang dat voor deze prijs de kwaliteit niet al te best zal zijn.
Als iemand wat weet?
Ik zou zeggen spaar iets door en koop een set bontrager carbon wielen of iets van dergelijke kwaliteit. Het kunnen best goede wielen zijn daar neit van, maar stel dat je ze koopt en het is troep dan baal je ook stevig
Als iemand wat weet?
Ik zou zeggen spaar iets door en koop een set bontrager carbon wielen of iets van dergelijke kwaliteit. Het kunnen best goede wielen zijn daar neit van, maar stel dat je ze koopt en het is troep dan baal je ook stevig
Ik heb voorheen ook gedacht aan het aanschaffen van deze wielen. Mij werd het toentertijd niet aangeraden om ze te kopen. Als je voor deze prijs carbonwielen verkoopt moet het ergens inzitten, mij lijkt het de kwaliteit. Kijk anders eens op duitse fietsforums, ik geloof dat daar wel een aantal reviews te vinden zijn.
Succes ermee, maar zoals eerder beschreven zou ik ook doorsparen voor een set bontragers o.i.d.
Succes ermee, maar zoals eerder beschreven zou ik ook doorsparen voor een set bontragers o.i.d.
No1: Pina (behalve de lak )<br>
No2: the rest
No2: the rest
Heb zelf geinformeerd naar deze wielen. Kreeg als advies gezien uw gewicht van 89 kilo raden wij u deze wielen af. Wel een carbon zadel gekocht voor 79,00! Perfecte leverantie en een fantastich zadel!
Alleen maar Campa en niets anders!
Quoten: Origineel geplaatst door Michiel17 op 22 Februari 2006
Quoten: Origineel geplaatst door XLR8R op 22 Februari 2006
Ik dank dat de prijs kwaliteit wel perfect is.
Alleen de kwaliteit iets minder dan de 4x zo dure concurrentie
900 of 600 is 1,5x zo duur
Ik denk meer aan Zipp, Lightweight, Bora en consorten 4*600 komt dan wel aardig in de buurt.(welke hei-kneuter gaat nu de prijzen van voorgenoemde merken opzoeken en noteren en vervolgens roepen dat het maar 2, 3 of 3,5 keer zo duur is)
Quoten: Origineel geplaatst door XLR8R op 22 Februari 2006
Ik dank dat de prijs kwaliteit wel perfect is.
Alleen de kwaliteit iets minder dan de 4x zo dure concurrentie
900 of 600 is 1,5x zo duur
Ik denk meer aan Zipp, Lightweight, Bora en consorten 4*600 komt dan wel aardig in de buurt.(welke hei-kneuter gaat nu de prijzen van voorgenoemde merken opzoeken en noteren en vervolgens roepen dat het maar 2, 3 of 3,5 keer zo duur is)
pas op! paaltje!