Mensen, ik heb een simpele(?) korte vraag:
Past een shimano cassette op een Capagnolo (Vento) wiel? Ik ga namelijk nieuwe wielen kopen(je raadt het al;die Vento's) maar toen kwam er iemand die beweerde dat op campa wielen helemaal geen Shimano cassette past!!
Als je de body toch ook van shimano hebt moet dit toch geen probleem zijn?
Graag jullie reacties!
Campa wielen met Shiamno cassette?
Campa wielen worden ook met Shimano body verkocht. Als je wiel een Shimano body heeft past een shimano cassette uiteraard zonder problemen.
Als je wielen een Campa body hebben past een Shimano cassette uiteraard NIET!
Als je wielen een Campa body hebben past een Shimano cassette uiteraard NIET!
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
-
- Forum-lid
Je kan ze krijgen die vento wielen met shimano body, maar schijnt nog vrij lastig te zijn, ivm levertijd enzo. Misschien dat ze zelfs dan nog iets duurder worden.
Volgens mij kan je beter opzoek gaan naar andere wielen waar standaard een shimano body op zit.
Succes, laat ff weten wat het is geworden....
Volgens mij kan je beter opzoek gaan naar andere wielen waar standaard een shimano body op zit.
Succes, laat ff weten wat het is geworden....
Etymologisch is het woord fiets niet te verklaren.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
De monteur van mijn fietsenmaker zei dat dit vanaf eind vorig jaar mogelijk is.. De wielen zijn besteld, evenals de rest van de spullen..(cassette enzo) Ik heb het gewoon zelfde gehouden:Campa wielenShimano cassette en ketting enzo..
Nu maar afwachten...! Ik denk dat hij zaterdag zal bellen over ontvangen onderdelen. Het ging namelijk samen met nog wat Shimano-bestellingen..
wordt vervolgd!iig bedankt voor jullie reacties tot dusver!
Nu maar afwachten...! Ik denk dat hij zaterdag zal bellen over ontvangen onderdelen. Het ging namelijk samen met nog wat Shimano-bestellingen..
Quoten: Origineel geplaatst door Ruben88 op 26 Januari 2006
De monteur van mijn fietsenmaker zei dat dit vanaf eind vorig jaar mogelijk is.. De wielen zijn besteld, evenals de rest van de spullen..(cassette enzo) Ik heb het gewoon zelfde gehouden:Campa wielenShimano cassette en ketting enzo..
Dit is al langer dan eind vorig jaar beschikbaar een maat van mij rijdt met 105 met Zonda's sinds zomer 2004
Dit is al langer dan eind vorig jaar beschikbaar een maat van mij rijdt met 105 met Zonda's sinds zomer 2004
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)